چهارشنبه 3 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دیدار پرسپولیس و الاتحاد فرصتی برای فراموشی ناكامی در لیگ های داخلی

تهران - دو تیم پرسپولیس والاتحادعربستان روز چهارشنبه درحالی درچارچوب لیگ قهرمانان آسیا با یكدیگر دیدار می كنند كه فرصت دارند ناكامی در رقابتهای داخلی كشورهایشان را به فراموشی بسپارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی كنفدراسیون فوتبال آسیا، هر دو تیم افتخارات ملی و بین المللی داشته اند. الاتحاد هشت بار قهرمان لیگ عربستان سعودی شده و در سالهای 2004 و 2005 عنوان لیگ قهرمانان آسیا را از آن خود كرد. پرسپولیس با 9 قهرمانی در لیگ های داخلی و یك عنوان قهرمانی جام در جام آسیا در سال 1990 موفق ترین باشگاه ایران است.

هر دو باشگاه می خواهند خاطرات ناكامی رقابتهای داخلی در فصل 2011-2012 را به فراموشی بسپارند.الاتحاد با كسب مقام پنجم به پایین ترین رده در لیگ عربستان از سال 1998 تاكنون دست یافت.پرسپولیس با مكان دوازدهم بدترین نتیجه را در لیگ داخلی ایران كسب كرد.

الاتحادمیزبان دیدار روزچهارشنبه به عنوان بخت اول مسابقه واردورزشگاه عبداله الفیصل میشود. این تیم از زمان انتصاب رائول كاندا به سرمربیگری در ماه فوریه شانس خود را افزایش داده است.

هنگام ورود سرمربی اسپانیایی به الاتحاد، این تیم با یك پیروزی در 9 مسابقه در رده هفتم جدول لیگ قرار داشت. اما از آن زمان الاتحاد در 14 مسابقه گذشته باخت نداشته است.

این تیم پنج برد و یك تساوی در لیگ قهرمانان آسیا داشته و با 5 امتیاز تفاوت صدرنشین گروه بی شد.

پرسپولیس نیز در گروه دی شروع خوبی داشت و بعد از تساوی یك به یك با الهلال در ریاض و شكست 6 به یك الشباب و سه به صفر الغرافه به نظر می رسید صدرنشین گروه دی بماند. اما با باخت یك به صفر مقابل الهلال درخانه را به رده دوم گروه سقوط كرد و سرانجام برای رویارویی با الاتحاد به جده رفت.

سرمربی الاتحادباتوجه به آمادگی مناسب تیم خودمطمئن است كه بازیكنانش می توانند برای سومین بار در چهار فصل گذشته به مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود كنند.

وی گفت ما پرسپولیس را كاملا مورد بررسی قرار دادیم و تعداد زیادی از مسابقات زیادی آنها را تماشا كردیم.

قراراست نایف هزازی مهاجم تیم بعدازمحرومیت یك جلسه ای در بازی امروز تیم خود را همراهی كند.

وی گفت: ما كاملا آماده ایم و برای عملكرد عالی در این رقابتها پیش می رویم.

سرمربی الاتحاد افزود: بازیكنان تحت فشار زیادی خواهند بود و ما باید بر روی روحیه آنها كار كنیم. پرسپولیس بازیكنان خوبی دارد اما ما هم تیم خوب و بازیكنان بزرگی داریم كه می توانند دیدار امروز را ببرند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




مصطفی دنیزلی سرمربی پرسپولیس با توجه به عملكرد ضعیف تیم خود در لیگ داخلی، تمركز خود را بر لیگ قهرمانان آسیا از زمان آغاز این رقابتها معطوف كرده و مصمم است تیم خود را برای اولین بار به مرحله یك چهارم نهایی برساند.

وی گفت: ما مسابقه بزرگی با الاتحاد داریم كه تلاش كردند از زمان ورود ما به جده تیم ما را تحت فشار قرار دهند. ما مشكلات بسیاری داشته ایم كه بر بازیكنان ما تاثیر گذاشته است.

وی افزود:با وجود این مشكلات مصمم هستیم خوب بازی كنیم و این دیدار را ببریم و راهمان را تا یك چهارم نهایی ادامه دهیم.

دوتیم سال گذشته دو بار درمرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دیدار كردند كه الاتحاد در جده سه به یك پرسپولیس را شكست داد و پرسپولیس در تهران سه به دو الاتحاد را مغلوب خود كرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016