پنجشنبه 4 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دنيزلی: خودمان کمک کرديم الاتحاد صعود کند، اشتباهات تعجب‌آور بود!

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس پس از شکست سنگين تيمش برابر الاتحاد عربستان با بيان اينکه بازيکنان پرسپوليس اشتباهات زيادی داشتند که تعجب آور بود گفت: وقتی شما در مسابقات آسيايی اين همه اشتباه می‌کنيد طبيعی است که بايد شکست بخوريد!

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به جده عربستان، مصطفی دنيزلی بامداد پنجشنبه و پس از شکست ۳ بر صفر پرسپوليس برابر الاتحاد عربستان در سالن کنفرانس ورزشگاه فيصل بن عبدالعزيز شهر جده ضمن بيان اين مطلب افزود: می دانستيم که بازی سختی داريم و به همين خاطر برنامه ريزی کرده بوديم که در يکساعت اول بازی را اداره کنيم و در ۳۰ دقيقه باقی مانده برای صعود به مرحله بعد بازی کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: طبيعی است که وقتی شما در يک بازی اينقدر اشتباه می کنيد نمی توانيد انتظار پيروزی داشته باشيد. وقتی تيم با اين همه اشتباه در نيمه اول دو گل می خورد و به رختکن می رود قطعا از نظر روحی بهم می ريزد و شانسی برای صعود نخواهد داشت. من خيلی نمی توانم صحبت کنم چرا که رقيب از ما بهتر حرکت کرد و ما هم با اشتباهاتمان به آنها کمک کرديم که صعود کنند.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان کرد: پرسپوليس در ديدار با الاتحاد بسيار پراشتباه بود و شرايط پيروزی را به حريف تقديم کرديم. وقتی شما از هر ۱۰ توپ ۷ تای آن را به حريف می دهيد طبيعی است که بايد چنين نتيجه ای رقم بخورد. ما نسبت به ساير ديدارهای خارج از خانه اشتباهات بيشتری داشتيم.

مصطفی دنيزلی ادامه داد: ما در همه گروه های ليگ قهرمانان آسيا بيشترين گل زده را داشته ايم اما وقتی با اين نتيجه مغلوب حريف می شويم تعجب آور است و باعث ناراحتی شديد می شود. وضعيت روحی بازيکنان بهم می ريزد و تنها کاری که می توانی در اين شرايط انجام دهی اين است که به تيم حريف تبريک بگويی!

خبرنگار عرب زبان از دنيزلی پرسيد که شما گفته بوديد بدون پيروزی به ايران برنمی گرديد که سرمربی پرسپوليس در پاسخ گفت چنين حرفی را هيچوقت نزده است اما اين خبرنگار اصرار داشت که دنيزلی اين حرف را زده است.

سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ به خبرنگار مهر که گفت پرسپوليس در اين ديدار نباخت بلکه در بازی با الغرافه و الهلال در تهران از ليگ قهرمانان حذف شد گفت: بله کاملا حق با شماست. گلی که در دقايق آخر ديدار با الغرافه در تهران خورديم مسير ما را عوض کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016