شنبه 6 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ایران مقتدر اما شمسایی "ناکام"

پس از پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران برابر کره‌جنوبی در نخستین روز قهرمانی آسیا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید تنها نقطه تاریک این بازی ناکامی وحید شمسایی در گلزنی بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سايت AFC درباره‌ي بازي ايران نوشت: "تيم ملي فوتسال ايران با يك پيروزي پرگل كارش را جام ملت‌هاي آسيا آغاز كرد و با برتري 14 بر يك مقابل كره جنوبي نشان دهد كه همچنان مدعي اصلي قهرماني است. ايران نشان داد كه همچنان تيمي پرقدرت و شكست ناپذير است. غول فوتسال آسيا روز جمعه در نخستين ديدار خود به پيروزي شكوهمند و خيره كننده‌ي 14 بر يك مقابل كره جنوبي دست يافت.

دو بازيكن اين تيم كه قهرماني ده دوره‌ي آسيا را در كارنامه دارد، در يك نمايش مسحور كننده، هت تريك كردند. دو بازيكن هم هر كدام دو گل زدند. علي اصغر حسن زاده و جاويد مهدي براي ايران سه گل به ثمر رساندند.

سئو دائيون در اين ديدار تك گل بي تاثير و تسلي بخش كره جنوبي را به ثمر رساند. كره جنوبي پس از اين شكست سنگين و نااميد كننده حالا كار سختي براي صعود به مرحله‌ي يك هشتم نهايي جام ملت‌هاي آسيا دارد. كره‌اي ها براي رسيدن به روياي بازي كردن به جام جهاني كه امسال در تايلند برگزار مي‌شود با مانع سختي روبرو شدند.

مهدي كه نخستين حضورش در جام ملت‌هاي آسيا را تجربه مي‌كرد سه بار در دقايق 15، 17 و 27 براي ايران گلزني كرد. حسن زاده هم كه براي تيم الريان قطر توپ مي‌زند در دقايق 12، 13 و 27 موفق به گشودن دروازه كره جنوبي شد. محمد كشاورز و جواد اصغري مقدم، زوج هم تيمي در شهيد منصوري قرچك هر كدام دو گل زدند. طاهري، اسماعيل پور و طيبي هم هر كدام يك بار موفق به گلزني شدند."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




تنها نقطه تاریک این بازی ناکامی وحید شمسایی ستاره تیم ملی ایران در گلزنی بود. این اتفاق در شرایطی رخ داد که علی صانعی فرصت کافی را به شمسایی داده بود."

صانعی درباره ناکامی کاپیتان تیمش در گلزنی گفت: وحید بازیکن محبوب و شناخته شده‌ای در فوتسال دنیاست و به همین خاطر حریفان او را به طور کامل می‌بندند اما ما هم سیاست خودمان را دنبال می‌کنیم و سه بازیکن دیگر از فرصت و فضایی که برایشان فراهم می‌شود برای گلزنی استفاده می‌کنند.

وی درباره ادامه رقابتها هم گفت: ما تورنمنت را با نتیجه خیلی خوبی آغاز کردیم اما باید همچنان پیشرفت کنیم و با احترام به مصاف حریفانمان برویم تا به هدفمان برسیم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016