چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صانعی: غرور و اعتماد به نفس بالا از دلایل شکست‌مان بود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان با اشاره به اینکه در فوتسال ممکن است برای هر تیمی حوادث مختلفی رخ دهد، گفت: با یک شکست همه چیز تمام نمی‌شود اما باید از باخت‌ها برای موفقیت در آینده درس گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صانعی پس از شکست تیم فوتسال ایران برابر تایلند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ایران مسابقه را خوب شروع کردند اما به دنبال به ثمر رساندن گل‌های زیاد بودند که همین مسئله باعث شد روی ضد حمله‌ها غافلگیر شده و گل‌هایی را دریافت کنیم که برای‌مان مشکل‌ساز شود.

وی اضافه کرد: فکرش را نمی‌کردیم بازی را مساوی کرده و یا ببازیم اما متاسفانه در دقایق پایانی خصوصا در وقت‌های اضافه از نظر بدنی کم آوردیم و اصلا خوب نبودیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان غرور و اعتماد به نفس زیاد بازیکنان تیم ایران را از دلایل این شکست عنوان کرد و افزود: بازیکنان فکر می‌کردند با 6 یا 7 گل تایلند را شکست می‌دهند و بازی را آسان گرفتند که همین مسئله باعث باخت‌مان شد.

صانعی همچنین تاکید کرد: در دقایق پایانی یک بازیکن باتجربه را به میدان فرستادم و در حالیکه تذکر داده بودم بازیکن شماره 9 تایلند را بگیرند اما این اتفاق نیفتاد و این بازیکن هم که از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده می‌کرد، توانست گل برتری ایران را به ثمر برساند.

وی با بیان اینکه نمی‌خواهد در مورد داوری این مسابقه صحبت کند، اظهار داشت: داوران بازی قضاوت بسیار ضعیفی داشتند و خطاهایی که نباید می‌گرفتند، به سود تایلند اعلام کردند. همین مسئله خیلی زود تیم ایران را 5 خطا کرد و باعث شد بازیکنان با استرس بیشتری کار را ادامه دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان گفت: برای هر تیمی در فوتسال چنین حادثه‌ای ممکن است رخ دهد و این باخت‌ها و پیروزی‌ها جزوی از فوتسال است، همانطور که برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی مغلوب پاراگوئه شد. البته با یک باخت همه چیز تمام نمی‌شود و باید از این شکست‌ها برای موفقیت‌‎های آینده درس گرفت و بیشتر کار کرد تا به اهداف‌مان برسیم.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در پایان وقت‌های قانونی و اضافه برابر تایلند با نتیجه 5 بر 4 تن به شکست داد تا از راهیابی به دیدار نهایی این رقابتها ناکام ماند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016