شنبه 10 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خیز گیتی‌پسند برای کسب قهرمانی آسیا

سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا از فردا در کشور کویت آغاز می‌شود و تیم فوتسال گیتی‌پسند به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد.

ایلنا: تیم فوتسال گیتی‌پسند که با تبانی قهرمان لیگ شده، ‌ به عنوان نماینده ایران در سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا از فردا کارش را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از فردا در کشور کویت آغاز می‌شود و تیم فوتسال گیتی‌پسند به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد. گیتی‌پسند در دوره گذشته لیگ بر‌تر فوتسال در هفته پایانی قهرمان شد هر چند این قهرمانی حرف و حدیث‌های زیادی تا چند روز قبل از اعزام این تیم به کویت به همراه داشت و با رای کمیته استیناف قهرمانی به منصوری داده شد ولی به هر حال با بیانه فدراسیون فوتبال گیتی پسندی‌ها به آسیا رفتند تا عنوان قهرمانی دور قبل رقابت‌ها را که منصوری از دست داده بود را در سایه حضور بازیکنانی چون کشاورز، اسماعیل‌پور، شاپا وافشین کاظمی به ایران باز گرداند.

گیتی‌پسند در این دوره از مسابقات در گروه اول با تیم‌های تایسون نام ویتنام، الریان قطر و یرموک کویت هم‌گروه است. نماینده ایران در این دوره از مسابقات با یازده بازیکن حاضر شده است. این تیم اسامی ۱۴ بازیکن را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کرد اما با وحید شمسایی و مصطفی نظری به توافق نرسید و به نظر می‌رسد این دو بازیکن فصل آینده در تیم‌های داخلی بازی نکند و به تیم‌های خارجی بپیوندند و همچنین حضور حمید احمدی که قرار بود به عنوان یار کمکی از باشگاه ملی حفاری این تیم را یاری کند منتفی شد.

همچنین علیرضا صمیمی، به عنوان دروازه‌بان از باشگاه ملی حفاری در دقایق پایانی به عنوان یار کمکی به گیتی‌پسند ملحق شد. به این ترتیب حسین حسینی، علیرضا صمیمی، احمد اسماعیل‌پور، شهرام شریف‌زاده، سعید تقی‌زاده، باتیستا، شاپا، افشین کاظمی، سجاد بنی‌سعدی، حمید یوسفی و محمد کشاورز بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند در این دوره از مسابقات خواهند بود.

در دوره اول این مسابقات تیم فوتسال فولادماهاهان به عنوان قهرمانی دست یافت و در دوره گذشته ناگویا اوشنز ژاپن این مقام را از آن خود کرد و شهیدمنصوری قرچک، نماینده ایران نایب قهرمان شد. در این دوره به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین نماینده ژاپن و ایران باشد.

البته همه بازیکنان و کادر فنی این تیم هم اتفاق نظر دارند که ژاپنی‌ها اصلیترین حریف ایران هستند و این رقابت پس از رقایت‌های قهرملنی آسیا در امارات که به سومی ایران و قهرمانی ژاپن منجر شد رنگ و بوی بیشتری به خود گرفته است و شاگردان افضل جدا از اندیشه قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا به فکر اعاده حیثیت از اعتبار فوتسال ایران در آسیا هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




برنامه رقابت‌های سومین دوره جام باشگاه‌های آسیا به شرح زیر است:

مرحله گروهی:

یکشنبه - ۱۱ تیرماه

آل اسپرت لبنان - جی اچ بانک تایلند، ساعت ۱۴، ورزشگاه یرموک

ناگویا اوشنز ژاپن - اردوس ازبکستان، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه یرموک

گیتی پسند ایران - تایسون نام ویتنام، ساعت ۱۹، ورزشگاه یرموک

یرموک کویت - الریان قطر، ساعت ۲۱:۳۰، ورزشگاه یرموک

دوشنبه - ۱۲ تیرماه

اردوس ازبکستان - ال اسپرت لبنان، ساعت ۱۴، ورزشگاه یرموک

جی اچ بانک تایلند - ناگویا اوشنز ژاپن، ساعت ۱۶:۳۰، ورزشگاه یرموک

الریان قطر - گیتی پسند ایران، ساعت ۱۹، ورزشگاه یرموک

تایسون نام ویتنام - یرموک کویت، ساعت ۲۱:۳۰، ورزشگاه یرموک

سه شنبه - ۱۳ تیرماه

ناگویا اوشنز ژاپن - ال اسپرت لبنان، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه یرموک

جی اچ بانک تایلند - اردوس ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه العربی

یرموک کویت - گیتی پسند ایران، ساعت ۲۱، ورزشگاه یرموک

تایسون نام ویتنام - الریان قطر، ساعت ۲۱، ورزشگاه العربی

مرحله نیمه نهایی

پنجشنبه - ۱۵ تیرماه

تیم اول گروه یک - تیم دوم گروه ۲، ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه یرموک

تیم اول گروه ۲ - تیم دوم گروه یک، ساعت ۲۱، ورزشگاه یرموک

رده بندی

جمعه - ۱۶/۴/۹۱، ساعت ۱۷، ورزشگاه یرموک

فینال

جمعه - ۱۶/۴/۹۱، ساعت ۲۱، ورزشگاه یرموک


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016