چهارشنبه 10 خرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خوشحالی زایدالوصف تایلندی‌های در میان اشک‌های ایرانیان

خبرگزاری فارس: بازیکنان و تماشاگران تیم فوتسال تایلند از برتری خود برابر ایران بسیار خوشحال و شادمان بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از دبی، تیم ملی فوتسال تایلند در مرحله نیمه نهایی دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در وقت‌های اضافه با نتیجه‌ 5 بر 4 برابر ایران به برتری دست یافت و به دیدار فینال صعود کرد.

* بازیکنان تایلند پس از این پیروزی بسیار خوشحال بودند و شادمانی زاید‌الوصفی را در وسط سالن انجام می‌دادند. همچنین تماشاگران اندک تایلندی بسیار شادمان بودند و به جشن و پایکوبی پرداختند. این در حالی بود که بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران در وسط سالن مات و مبهوت نشسته بودند و تماشاگران ایرانی نیز با چشمانی گریان شاهد صحنه‌های پس از پایان این بازی بودند.

* ویکتور هرمانس سرمربی تیم فوتسال تایلند پس از راهیابی به فینال مسابقات بر روی دست بازیکنان به بالا پرتاب می‌شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




* عباس ترابیان رئیس کمیته فوتسال ایران پس از پایان وقت‌های قانونی بازی، در وقت‌های اضافه به جایگاه تماشاگران در پشت نیمکت تیم ملی آمد.

* ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان، علی طاهری مدیرعامل باشگاه گیتی‌پسند، شفیعی سرکنسول ایران در دبی و علیرضا افسر سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند از مسئولان حاضر در سالن برگزاری مسابقات بودند.

* یک خبرنگار هندی در جایگاه ویژه خبرنگاران حضور داشت و همچون تماشاگران و خبرنگاران ایرانی در هنگام شادمانی و ناراحتی ملی‌پوشان ایران را همراهی می‌کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016