شنبه 10 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علي مظاهري: پس از دو روز فهميدم پرچم‌دار شده‌ام

پرچمدار كاروان ايران در بازي‌هاي المپيك 2012 لندن، گفت: از روزي كه فهميدم پرچمدار شدم، تمرينات را ويژه‌تر دنبال مي‌كنم.

علي مظاهري بوكسور وزن 91ـ كيلوگرم ايران كه اكنون در اردوي مشترك ايتاليا به سر مي‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: از روزي كه فهميدم مرا به عنوان پرچمدار كاروان ايران انتخاب كرده‌اند تمريناتم را خيلي ويژه‌تر و سنگين‌تر دنبال مي‌كنم.

علي مظاهري

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا پرچمدار شدنش روي عملكردش در المپيك تاثير گذار است؟ افزود: سعي مي‌كنم كه تاثير منفي نداشته باشد. تمام تلاشم اين است كه بهترين نتيجه‌ را در المپيك بگيرم. مي‌دانم كه شايد اين آخرين حضورم در المپيك باشد. بنابراين تلاش مي‌كنم تا موفق شوم.

ملي‌پوش المپيكي ايران با تاكيد بر اين كه با پرچم دار شدنش وظيفه‌اش سنگين‌تر شده است، اظهار كرد: انتخاب به عنوان پرچمدار شدن بالاترين آرزوي يك ورزشكار است و از اين اعتمادي كه مسئولان به من داشتند بسيار سپاسگزارم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پاسخ به اين سوال كه چه زماني متوجه شد به عنوان پرچمدار كاروان ايران انتخاب شده؟ گفت: دو يا سه روز از حضورمان در ايتاليا مي‌گذشت كه ديگر ملي‌پوشان پس از مشاهده سايت‌ها گفتند كه من پرچمدار شده‌ام كه ابتدا فكر كردم آنها شوخي مي‌كنند و باور نكردم، اما بعد از اين كه نهرودي سرپرست تيم ملي اين موضوع را گفت ديگر باورم شد كه به اين افتخار بزرگ رسيده‌ام.

مظاهري در پاسخ به اين سوال كه پس از معرفي شدنش به عنوان پرچمدار كاروان ايران او در هواپيما بود پس چطور چند مصاحبه از قول او چاپ شده بود؟ گفت: گفتم كه من دو، سه روز از اردوي‌مان در ايتاليا گذشته بود كه تازه فهميدم پرچمدار شدم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016