چهارشنبه 7 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فريبرز عسگري: ريزترين نكات تكواندو كاران المپيك را مي‌دانيم

سرمربي تيم ملي تكواندو ايران گفت: ريزترين نكات در مورد حريفان كرمي و معتمد در المپيك را مي‌دانيم.

فريبرز عسگري در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در كلاسي كه به چين رفته بودم، فيلم مسابقات كسب سهميه المپيك در قاره‌هاي مختلف را گرفتم كه در آنها نحوه مبارزات همه سهميه‌ اوران المپيك وجود دارد.

قبل از اين كلاس هم فيلم تكواندوكاران در مسابقات جهاني و آسيايي را در اختيار داشتيم كه در مجموع با بازبيني اين فيلم‌ها نكات بسياري را مدنظر داريم.

وي افزود: شبانه روز طبق چيزهايي كه مدنظر داريم و روي آنها برنامه‌ريزي ‌كرده‌ايم، كار مي‌‌كنيم. ما تمام بازي‌هاي 16 تكواندو كاري كه سهميه حضور در المپيك لندن كسب كرده‌اند را ديده‌ايم و به جرات مي گويم كه همه چيز در نوع مبارزات آنها را مي‌دانيم.

سرمربي تيم ملي تكواندو ايران در مورد شرايط ملي‌پوشان در فاصله يك ماه مانده تا المپيك لندن، گفت: اكنون در فاز سرعتي تمرينات هستيم و از روند برگزاري اردوها بسيار خرسندم. از هشت ماه پيش كه اردوها را شروع كرديم، تمام هدف و برنامه‌ريزي ما اين بود كه ملي‌پوشان به خوبي آماده ورود به اين مرحله از فاز تمرينات شوم. آنها تمرينات قبلي را به خوبي انجام دادند و با روند خوبي وارد سيكل جديد تمرينات شدند.

عسگري در پاسخ به اين سوال كه چه پيش‌بيني مي‌توان از عملكرد احتمالي ملي‌پوشان در بازي‌هاي المپيك لندن ارائه كرد، يادآور شد: همان طور كه همه مي دانند هيچ مسابقه‌اي را نمي‌توان پيش‌بيني كرد، حتي كوچك‌ترين مسابقات را، اما من به ورزشكاران خود و به توانمندي آنها اعتقاد و اطمينان دارم. آنها بسيار توانمند هستند و توانايي كسب خوش رنگ‌ترين مدال المپيك را دارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: حتي تكواندوكاراني كه براي حضور در المپيك انتخاب نشدند توانايي كسب مدال را داشتند، اما قول مي‌دهم كه همه ورزشكاران ما با تمام توان براي كسب بهترين مدال المپيك خواهند جنگيد و همه چيز به تقدير بستگي دارد. آنچه مربوط به ما بود تدبير ‌كرده‌ايم و طبق آن هم پيش رفته‌ايم، اما بقيه به خدا بستگي دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016