جمعه 30 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هفته نخست ليگ برتر: از برد پرسپوليس در آبادان تا پيروزی پرگل فجرسپاسی و صبا

تيم‌های فوتبال پرسپوليس،‌صبای قم، فجر سپاسی و ملوان هفته نخست ليگ برتر را با برد پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، هفته نخست رقابت‌های ليگ برتر فوتبال با پيروزی پرگل تيم‌های فجر سپاسی و صبای قم آغاز شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




از ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب فجر سپاسی در نخستين بازی فصل جديد ليگ برتر در ورزشگاه خانگی خود ميزبان ذوب آهن بود و در پايان توانست با نتيجه پرگل ۳ بر صفر حريف خود را شکست دهد.

مهدی نظری (۱۰)، بابک لطيفی (۳۲) و حميد جوکار (۹۲) گل‌های فجر را به ثمر رساندند.

همچنين تيم فوتبال صبای قم در حالی که تيم مربی فصل گذشته خود را روبه‌روی خود می‌ديد توانست با ۴ گل پيکان را شکست دهد. عبدالله ويسی که در اين فصل هدايت پيکان را در دست دارد، در نخستين بازی فصل به مصاف تيم پيشين خود يعنی صبا رفت و در نهايت شکست سنگينی را متحمل شد.

ميلاد نوری (۴ و ۶۷) ، محسن بيات(۴۲) و رامين رضاييان (۸۳) برای شاگردان يحيی گل‌محمدی گلزنی کردند تا صبا در نخستين شب هفته نخست ليگ برتر موقتا به صدر جدول صعود کند.

همچنين گهر زاگرس که به تازگی به ليگ برتر راه يافته در ورزشگاه انقلاب کرج ميزبان ملوان بود و در نهايت با يک گل از اين تيم شکست خورد. جلال رافخايی (۵۲) تک گل انزلی‌چی‌ها را به ثمر رساند.

در ديگر ديدار پنجشنبه شب مصاف شاگردان علی دايی و منصور ابراهيم‌زاده برنده‌ای نداشت. نفت تهران که در ورزشگاه دستگردی به مصاف راه آهن رفته بود، در نهايت به تساوی يک بر يک رضايت داد.

مجتبی شيری (۴۵) ابتدا برا ی راه‌آهن گلزنی کرد اما يعقوب کريمی (۷۲) گل تساوی را برای شاگردان ابراهيم‌زاده به ثمر رساند.

همچنين در يکی از مهم‌ترين بازی‌های اين هفته پرسپوليس با گل دقايق پايانی جواد کاظميان ميزبانش نفت آبادان را شکست داد تا شروع خوبی در ليگ داشته باشد.

به گزارش ايسنا با نتايجی که در شب نخست هفته اول ليگ برتر رقم خورد، صبا، فجر سپاسی، پرسپوليس و ملوان با سه امتياز و به دليل تفاضل گل بهتر به ترتيب در رده‌های اول تا چهارم ليگ قرار گرفتند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016