جمعه 30 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی، سرمربی راه آهن: اشتباه داور نتيجه را تعيين کرد

سرمربی راه آهن معتقد است تساوی در ديدار اول نتيجه‌ای مطلوب برای تيمش است چون راه آهن از شرايط آماده‌سازی خوبی برخوردار نبود.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی دايی سرمربی راه آهن در نشست خبری پس از بازی با نفت تهران که با تساوی يک بر يک به پايان رسيد، درباره بازی گفت: با توجه به شرايطی که تيم داشت، بازيکنان زحمت‌شان را کشيدند و اين نتيجه برای بازی اول بد نبود. البته اگر بازيکنانم کمی باهوش بودند، نتيجه فرق می‌کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: شرايط نفت با ما تفاوت بسياری داشت آن‌ها از دو ماه پيش تمرينات‌شان را آغاز کردند اما ما تنها يک ماه است که تمرين می‌کنيم و شرايط بدنسازی آن‌ها با ما زمين تا آسمان تفاوت داشت. در مجموع بازی خوبی بود و هر دو تيم خوب بازی کردند اگر داور اشتباه نمی‌کرد نتيجه می‌توانست به نفع ما تمام شود.

وی با بيان اينکه داور در چند صحنه اشتباه داشت افزود: دروازه‌بان نفت در نيمه اول می‌توانست اخراج شود در نيمه دوم نيز سيفی برای دومين بار بايد کارت زرد دريافت می‌کرد و او هم بايد اخراج می‌شد. به هر حال ما بايد خودمان را آماده‌تر کنيم تا بازی‌های ليگ برايمان بازی تدارکاتی شود و در آينده نتيجه بگيريم.

دايی همچنين با اشاره به اينکه نور ورزشگاه استاندارد نبود افزود: دروازه‌ها تاريک بود و دروازه‌بان نمی‌توانست آن را ببيند. نور ورزشگاه بايد تقويت شود چون بازی‌های يک ماه آينده در ماه رمضان است و به مشکل برخواهند خورد. دروازه‌بان ما گفت روی گل اول اگر ديد داشتم شيرجه می‌زدم و آن را می‌گرفتم. فرشيد کريمی در اين بازی عالی کار کرد اما در مجموع نتيجه عادلانه بود. باز هم می‌گويم اگر باهوش بوديم بازی را می‌برديم.

سرمربی راه آهن در ادامه در پاسخ به اين پرسش که چرا بازی خشن شده بود افزود: من راجع به حريف نمی‌خواهم صحبت کنم اما تيم خودم آنچه را که می‌خواستم انجام داد و ما در شرايط نابرابر بازی می‌کرديم و نمی‌توانم بگويم چون تيم خشن بود اين نتيجه به دست آمد. به هر حال فوتبال ورزش خشنی است و در آن بايد محکم بازی کنی. اين اتفاقات جزو فوتبال است.

سرمربی راه آهن همچنين درباره ممنوع شدن تمرين‌های تيم‌ها قبل از افطار در ماه رمضان بيان کرد: من پيش از اين نمی‌دانستم که شرايط اين طور است. کدام تيم امکانات کافی دارد تا پس از غروب آفتاب تمرين کند؟ ما تنها يک زمين داريم که آن را هم هفته‌ای يک بار به ما می‌دهند تا تمرين کنيم. بايد تمرين قبل از افطار باشد تا تمرين موقع افطار تمام شود. اگر قرار است ۸:۳۰ افطار باشد، بايد ۲ و نيم ساعت بعدش تمرينی نباشد. من اميدوارم تا مسئولان فدراسيون اجازه دهند تا قبل از افطار تمرين را شروع کنيم. به هر حال ما که در استاديوم اصلی نمی‌توانيم هم بازی کنيم و هم تمرين. اگر به اين شکل باشد چمن نابود می‌شود.

دايی همچنين درباره توافق سازمان ليگ فوتبال در دقايق پايانی برای پخش تلويزيونی بازی‌ها با صداوسيما عنوان کرد: اين سياست‌گذاری است که صداوسيما و فدراسيون می‌کنند و من نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم، اما بايد بگويم حق فوتبال بيشتر از اين‌هاست. انواع و اقسام برنامه‌ها از همين فوتبال درست می‌شود، برنامه ۹۰، ورزش و مردم، ورزش از نگاه دو و ورزش از فلان شبکه. بايد بيشتر از اين‌ها به فوتبال برسند و اگر قصد خصوصی‌سازی دارند، حق پخش بايد به فوتبال برسد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016