پنجشنبه 29 تیر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گل‌محمدی، سرمربی صبای قم: به بازيکنانم گفتم دنبال قهرمانی هستيم


خبرگزاری فارس: سرمربی صبای قم گفت: به بازيکنانم گفته‌ام در اين فصل به دنبال رسيدن به قهرمانی هستيم.

به گزارش خبرگزاری فارس يحيی گل‌محمدی پس از برتری ۴ بر صفر صبا مقابل پيکان گفت: شناخت خوبی از پيکان داشتيم و اين تيم را به خوبی آناليز کرده بوديم. راه‌های نفوذ به دروازه اين تيم را می‌دانستيم و با پرس و توپ‌گيری از راه‌های مختلف به سمت دروازه پيکان حمله کرديم و به گل رسيديم. با اين حال می‌توانستيم گل‌های بيشتری بزنيم.

وی در خصوص بازيکنان آسيب‌ديده‌اش در اين مسابقه گفت: محسن بيات و اکبر صادقی مصدوم شدند اما مشکل خاصی ندارند و به بازی بعدی می‌رسند.

گل‌محمدی در خصوص ديدار بعدی مقابل ذوب‌آهن و اين موضوع که آيا شکست ۳ بر صفر ذوب‌آهن مقابل فجر سپاسی در هفته اول می‌تواند کار صبا را راحت‌تر کند گفت: هر بازی شرايط خاص خودش را دارد و مطمئناً شرايط برای هفته بعد متفاوت خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: در صحبتی که با بازيکنانم داشتم به آنها گوشزد کردم که بايد نسبت به سال گذشته نتايج بهتری کسب کنيم و يادآوری کردم به دنبال قهرمانی هستيم.

سرمربی صبا در مورد شرايط محسن خليلی گفت: اين بازيکن کار با توپ در هفته آينده کار را آغاز خواهد کرد.

گل‌محمدی در پاسخ به اين سؤال که برای او نام‌ها مهم‌تر است يا کيفيت بازيکنان، تأکيد کرد: با توجه به شرايط هر بازی و آمادگی بازيکنان، آنها را انتخاب می‌کنم و کاری به نام آنها ندارم.

وی در پايان در خصوص اينکه آيا بازيکنانی که می‌خواسته، جذب باشگاه شده‌اند يا خير، گفت: تمام بازيکنانی که می‌خواستم جذب شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016