سه شنبه 23 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش: ازبکستان در بازی رفت قدرتش را نشان داد، علی کريمی فردا روی نيمکت نمی‌نشيند

ايسنا ـ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران می‌گويد اگر اين تيم تمرکزش را حفظ کند، پيروزی بر ازبکستان مانند ديدار رفت شدنی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پيش از ديدار تيم ملی برابر ازبکستان درباره اين بازی گفت: اميدوارم که بتوانيم در اين بازی عملکرد خوبی داشته باشيم و نتيجه‌ لازم را کسب کنيم. تيم ما با انگيزه بالا و آمادگی کامل راهی اين بازی می‌شود.

وی در ادامه گفت: از قدرت ازبکستان مطلعيم و کاملا مهيای اين بازی هستيم. هيچ شکی نيست که بازيکنان ما به نوع بازی ازبک‌ها عادت ندارند. سبک بازی ازبکستان شبيه روس‌ها است. ازبکستان تيم خوبی است و من احترام زيادی برايش قائلم. بازی رفت نشان داد که آنها می‌توانند در طول ۹۰ دقيقه قدرت خودشان را نشان دهند بنابراين ما بايد در طول بازی تمرکز بالايی داشته باشيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در ادامه و در پاسخ به اين سوال که حضور پنج بازيکن اصلی ازبکستان که در ديدار رفت غايب بودند،‌ چه تاثيری در بازی حريف خواهد گذاشت گفت: در بازی رفت ما هم سه بازيکن اصلی خود را يعنی دژاگه، قوچان نژاد و مسعود شجاعی در اختيار نداشتيم. نبايد فراموش کنيم که بازيکنان ما تمرکز لازم را دارند. ما ازبکستان را در خارج از خانه شکست داده‌ايم پس اگر تمرکز داشته باشيم می‌توانيم در خانه هم اين کار را انجام دهيم.

در ادامه خبرنگاری از کی‌روش پرسيد آيا علی کريمی را روی نيمکت تيم ملی خواهد نشاند يا خير؟ گفت: ما دو بازيکن مصدوم داريم و ۲۳ بازيکن آماده. نيمکت‌نشين‌ها ما از بين ۲۳ بازيکن آماده انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: ما کاملا آماده هستيم که با حمايت تماشاگران برنده بازی باشيم. من اطمينان می‌دهم که کل تيم انگيزه لازم را دارند که جنگجويانه بازی کنند و به نتيجه‌ لازم برسند. مطمئن هستم که بازيکنان ما می‌جنگند و روحيه بالايی دارند.

کی‌روش در اد امه و در پاسخ به اين سوال که آيا پيروزی ايران برابر ازبکستان را ضمانت می‌کند؟ گفت: من ضمانت می‌کنم که انگيزه و روحيه جنگنده داشته باشيم و با اين روحيه بازی کنيم، اما نتيجه‌ دست خداست.

کی‌روش در ادامه بيان کرد: فردا آنتونی سيموئز نفر اول کادر است، چون من به خاطر محروميت و قوانين فيفا نمی‌توانم روی نيمکت بنشينم و هيچ ارتباطی هم با نيمکت نخواهم داشت و اميد نمازی و کاسپار در کنار سيموئز خواهند بود. متاسفانه داور در بازی با کره جنوبی با يک تصميم اشتباه من را اخراج کرد و زمانی که فيلم اين بازی را ديديم متوجه شديم که به هيچ وجه اخراجم درست نبود، اما متاسفانه داور تصميم غير منصفانه گرفت.

سرمربی تيم ملی همچنين درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه نيز، بيان کرد: تاکيد می‌کنم که حضور تماشاگران در استاديوم بسيار مهم است. ما نه تنها در درون مستطيل سبز، بلکه بيرون از زمين هم بايد خودمان را ثابت کنيم. ما در کشوری هستيم که استعداد فوتبال زيادی داشته و لياقت حضور در جام جهانی را دارد. ما بايد به کل جهان، مسئولان و حريفان ثابت کنيم که لياقت آن را داريم. همين طور به هم گروه‌هايمان ازبکستان، قطر، لبنان و کره جنوبی بايد اين را ثابت کنيم و نشان دهيم که در بيرون از زمين هم متحد هستيم. بازيکنان هم در زمين بايد نشان دهند که متحدند و برای موفقيت تيم تلاش می‌کنند. ما به حمايت تماشاگران نياز داريم.

وی افزود: طرفداران بايد اين را هم بپذيرند که ما بعضی اوقات بايد محکم دفاع کنيم و آنها تنها بايد حمايت کنند تا بتوانيم پيروز ميدان باشيم.

کی‌روش همچنين با اشاره مجدد به وضعيت داوری، تصريح کرد: ما هم از داوری‌هايی که برای بازی‌های ايران مقابل قطر و لبنان انجام شد راضی نيستيم و انتقاد داريم. اين شکايت ما هم به هيچ وجه تمام نخواهد شد.

سرمربی تيم ملی فوتبال همچنين درباره حضور پنج بازيکن ازبک در بازی فردا در شرايطی که در بازی قبلی حضور نداشتند، عنوان کرد: پيش از مسابقه رفت برابر ازبکستان بازيکنان استقلال و پرسپوليس دير اضافه شده بودند، اما رسانه‌های داخلی به اين موضوع نپرداخته بودند.

کی‌روش در پايان نيز در واکنش به صحبت خبرنگاری که می‌گفت آيا پرچم ايران را که هميشه به همراه داشتيد امروز هم آورده‌ايد؟ گفت: آن پرچم در جای ارزشمندی و نزد ساير وسايلم نگه داری می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016