سه شنبه 23 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسی رکورد گلزنی پله در یک سال را شکست

بی بی سی - لیونل مسی مهاجم بارسلونا با زدن دو گل در بازی مقابل مایورکا، تعداد گل‌هایش در یک سال گذشته را به ۷۶ رساند و رکورد ۵۴ ساله پله را شکست.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا، تنها ۹ گل با گرد مولر رکورد دار گلزنی در یک سال فاصله دارد.

بارسلونا در بازی یکشنبه شب چهار بر دو توانست ماریورکا شکست دهد و جایگاهش در صدر جدول لالیگا را مستحکم کرد.

پله ۷۵ گل برای تیم ملی برزیل و سانتوس در سال ۱۹۵۸ به ثمر رساند و گرد مولر ۸۵ گل در سال ۱۹۷۲ برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان غربی.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


ویتو ویلانوا سرمربی بارسلونا، درباره رکورد شکنی مسی گفته است: "رکورد مسی خارق العاده است، بازیکنان خیلی کمی در هفت یا هشت فصل اینقدر گل می زنند اما او تنها در یک سال ۷۶ گل به ثمر رسانده و بیشتر این گل‌ها هم گل‌های زیبایی هستند."

ژاوی هرناندز با ضربه آزادی زیبا ابتدا دروازه مایورکا را در دقیقه ۲۸ بازی باز کرد، پس از این گل، مسی در دقیقه ۴۴ با دریبل مدافع مایورکا توپ را به آرامی به سمت دروازه این توپ شوت کرد که توپ از کنار دستان دروازبان مایورکا لغزید و به درون دروازه رفت.

کریستین تویو پیش از پایان نیمه اول با ضربه‌ای زیبا از گوشه محوطه جریمه نتیجه را سه بر صفر به سود بارسلونا کرد. دو اشتباه در نیمه دوم از مدافعان بارسلونا، باعث شد مایکل پریرا و کاسادیاس (پنالتی) در دقایق ۵۵ و ۵۷ فاصله دو تیم را به یک گل رساند.

مسی در دقیقه ۷۰ روی پاس آلکسی سانچز با شوتی زیبا توپ را وارد دروازه مایورکا کرد. او با این گل تعداد گل‌های زده اش در این فصل را در کل رقابت‌ها به ۲۰ رساند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016