یکشنبه 21 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کی‌روش در مصاحبه نيمه تمام: حتما بايد ازبکستان را ببريم

سرمربی تيم ملی فوتبال گفت: عملکرد ايران در بازی رفت برنامه‌های ازبکستان را مختل کرد و در بازی برگشت هم با تمرکز کامل به ميدان می‌رويم تا سه امتياز بازی را در ايران بگيريم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) کارلوس کی‌روش صبح امروز (يکشنبه) پيش از شروع تمرينات تيم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران مصاحبه نيمه‌تمامی را انجام داد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او در ابتدا گفت: بازی بسيار سختی را در برابر ازبکستان خواهيم داشت. ازبک بهترين تيم گروه ماست. اين تيم بازی‌هايش را خوب شروع نکرد. آنها در بازی رفت سعی داشتند نتيجه‌ی موفقيت‌آميزی را در خانه بگيرند اما تيم ايران با تمرکز کامل برابرشان ظاهر شد.

وی افزود: ازبکستان خيلی جنگجويانه بازی می‌کرد اما نوع بازی تيم ايران برنامه‌هايشان را مختل کرد و نتوانستند امتيازی در آن بازی بگيرند اما در ادامه‌ی رقابت‌ها ازبک‌ها توانستند جبران کنند و در چند بازی گذشته نتايج خوبی گرفتند

کی‌روش گفت: بازی پيش رو در کشور ما برگزار می‌شود؛ ديداری که تيم ايران حتما بايد برنده آن باشد و با تمرکز کامل بازی خواهيم کرد تا هر سه امتياز آن را بگيريم.

به گزارش ايسنا، هنگامی که کی‌روش در حال صحبت کردن بود، هجوم ميکروفن خبرنگاران تلويزيونی و برخی موبايل‌هايی که مقابل صورت کی‌روش گرفته شده بود باعث شد تا او به شدت ناراحت شود و از خبرنگاران تلويزيونی بخواهد به شکل بهتری بايستند. او همين‌طور که ناراحتی‌اش را بيان می‌کرد ناراحت‌تر شد و به يکباره جمع را ترک کرد!


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016