سه شنبه 23 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

چگونه آپيا پرسپوليسی نشد؟

ايسنا ـ محمد رويانيان نتوانست مانوئل ژوزه را متقاعد به جذب استفان آپيا کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، مانوئل ژوزه روز گذشته و در تمرين پرسپوليس به صراحت مخالفت خود را با جذب آپيا اعلام کرد. او که برای اين کار با دستياران خود نيز مشورت کرد در پايان تمرين تلفنی با يحيی گل‌محمدی صحبت کرد تا نظر دستيار ايرانی خود را هم گرفته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در مکالمه اين دو نفر که به زبان انگليسی انجام می‌شد، ژوزه به سابقه آپيا در ۵ سال گذشته اشاره کرد و گل محمدی را قانع کرد که در اين مدت از آمادگی کافی برخوردار نبوده است. ژوزه معتقد بود اگر آپيا بازيکن آماده‌ای بود، در اين ۵ سال بيشتر از ۳۰ بازی برای تيم‌هايش انجام می‌داد.

روز گذشته همچنين مديربرنامه‌های آپيا در دفتر رويانيان حضور يافت تا قرارداد نهايی اين بازيکن را به امضا برساند اما با مخالفت ژوزه، اين موضوع خود به خود لغو شد. مديرعامل باشگاه پرسپوليس وقتی خبر مخالفت قطعی ژوزه را شنيد به مديربرنامه های آپيا گفت روز سه‌شنبه بار ديگر با ژوزه صحبت می‌کند تا درباره آپيا به جمع‌بندی نهايی برسند.

با وجود اين، رويانيان نتوانست در تلاش غير حرفه‌ايش نظر سرمربی تيم را برای جذب آپيا جلب کند و حضور اين بازيکن در پرسپوليس به طور کامل منتفی شد.

اين در حالی است که رسانه‌های مصری طی روزهای گذشته از علاقه سرمربی پرتغالی پرسپوليس به جذب عبدالمالک هافبک مصری خبر داده اند. ژوزه نشان داده به بازيکنانی که خود به پرسپوليس می‌آورد اعتماد بيشتری دارد کما اينکه نيلسون پس از يک اشتباه گردان به دروازه‌بان ثابت سرخپوشان تبديل شد.

همچنين ديويد کارنی مدافع ملی‌پوش استراليايی امروز وارد ايران شد و قرار است برای پيوستن به پرسپوليس در تمرين های اين تيم حضور يابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016