سه شنبه 14 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کفاشيان به اوين رفت: بازداشت نشده بودم

ايسنا ـ علی کفاشيان که برای پاره‌ای از توضيحات از سوی مجتمع قضايی اوين در زندان اوين حضور يافته بود، از اوين خارج شد.

رييس فدراسيون فوتبال که از صبح امروز در اوين حضور يافته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: قوه قضاييه برای پاره‌ای از توضيحات بنده را به عنوان مطلع احضار کرده بود که من هم بر خود وظيفه می‌دانستم برای شفاف سازی و پاسخگويی به سوالات در دادگاه حاضر شوم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين سوال که علت احضارش چه بود؟ ادامه داد: سوالات بيشتر در رابطه با مسائل فوتبال و بحث‌های پيرامون بازداشت شهاب دادگرنژاد، مشاورم در فدراسيون بود که توضيحات لازم و اسناد و مدارک لازم ارائه و رفع شبهه شد.

کفاشيان با رد خبر بازداشتش گفت: من بازداشت نشده بودم، تنها به عنوان مطلع حضور يافته بودم، جلسه از ساعت ۹ صبح امروز آغاز شد و تا ساعت ۱۷ ادامه داشت که پس از اقامه نماز مغرب از اوين خارج شدم.

کفاشيان در پاسخ به اين سوال که از رياست فدراسيون فوتبال استعفا خواهد کرد؟ نه تاييد و نه تکذيب کرد و به ايسنا گفت: من بارها تاکيد کرده‌ام بايد تصميمی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد. اگر کسی باشد که بتواند بهتر فوتبال را اداره کند خودم کنار می‌کشم. نبايد کاری کنيم که فوتبال ضرر کند. رفتن يا نرفتن من با تصميم مجمع و هيات رييسه است.

رييس فدراسيون فوتبال در پايان تاکيد کرد: حق قانونی قوه قضاييه است که سوال کند و ما هم بايد پاسخ دهيم. به همين دليل در جلسه امروز حضور يافتم و اميدوارم که رفع شبهه شده باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016