چهارشنبه 24 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشاور عالی کفاشيان بازداشت شد

دادستان تهران از بازداشت مشاور رييس فدراسيون فوتبال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، عباس جعفری دولت‌آبادی،‌ در حاشيه مراسم توديع و معارفه سرپرست دادسرای ناحيه ۲۰ (دادسرای انقلاب) در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسيد، شنيده شده مشاور رييس فدراسيون فوتبال بازداشت شده‌ است آيا اين موضوع صحت دارد يا نه؟ که وی پاسخ داد: يک متهم در تهران بازداشت شده ولی اين مربوط به امروز نيست. اتهاماتی قبلا مطرح بود که شناسايی و دستگير شده است و نمی‌توانم اتهامات وی را بيان کنم.

به گزارش ايسنا، "ش. د" ششم مهر سال ۸۷ طی حکمی از سوی علی کفاشيان، به عنوان مشاور عالی فدراسيون فوتبال منصوب شده بود. او همچنين در زمان دبيرکلی کفاشيان در کميته ملی المپيک،‌ مشاور اجرايی کميته‌ی المپيک بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همچنين "ش. د" در زمان رياست محمدرضا يزدانی خرم بر فدراسيون کشتی، به سمت مشاور عالی در امور اجرايی فدراسيون کشتی منصوب شده بود.

وی علاوه بر سمتهای ورزشی در حوزه‌های اقتصادی نيز فعاليت می کرده است.

***

کفاشيان: ۸ ماه است مشاور نداشتم
بازداشت او مربوط به فوتبال نبوده است

رييس فدراسيون فوتبال گفت، بيش از هشت ماه است که با مشاور ارشدش ارتباطی نداشته است.

در پی بازداشت "ش. د" مشاور عالی رييس فدراسيون فوتبال، علی کفاشيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: او نزديک به ۹ ماه است که ارتباطی با من و فدراسيون فوتبال ندارد و هيچ گونه همکاری‌ای با يکديگر نداشته‌ايم.

وی اضافه کرد: اگر هم مشکلی وجود داشته و بازداشت شده مربوط به فعاليت در فدراسيون فوتبال نبوده و به حوزه‌های ديگر ربط داشته است.

کفاشيان گفت: او از يکسال گذشته در يکی از وزارتخانه‌ها مشغول به فعاليت شده بود و هيچ گونه ارتباط کاری با فدراسيون فوتبال نداشت. عملا در اين زمان مشاوری نداشتم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016