دوشنبه 16 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رويانيان: توپ‌هايمان گل می‌شد مهدوی‌کيا پادشاهی می‌کرد، می‌مانم تا حذفم کنند


مهر ـ مديرعامل باشگاه پرسپوليس معتقد است در صورتی که يکی از توپ‌های تيم فوتبال اين باشگاه در بازی با سپاهان به گل تبديل می‌شد، مهدی مهدوی‌کيا در مراسم خداحافظی‌اش پادشاهی می‌کرد. او همچنين با اعلام حمايت از بازيکنان و کادر فنی پرسپوليس می‌گويد در اين تيم می‌ماند تا حذفش کنند!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار مهر، محمد رويانيان در خصوص انتقاد محمد حسين نژاد فلاح يکی از اعضای هيات مديره باشگاه از مديرعامل و سرمربی تيم، اظهار داشت: اين هجمه‌ها بعد از باخت طبيعی است. ما بايد آستانه تحمل‌مان را بالا ببريم و برای آينده برنامه بريزيم.

وی تاکيد کرد: يکی از نکاتی که بايد عرض کنم، حضور ۱۰۰ هزار هوادار در ديدار فينال در ورزشگاه آزادی بود. با وجود اينکه هواداران ما يک شب تلخ را ديدند و جام را از دست دادند ولی بی حرمتی نکردند. اين تغيير فرهنگ هواداران اتفاق بزرگی برای فوتبال است که بايد برايش ارزش قائل شد!

رويانيان به دفاع از عملکرد پرسپوليس در نيم فصل دوم پرداخت و افزود: انصافا کارنامه پرسپوليس در نيم فصل دوم تغيير کرد. هرچند ما ليگ را خوب شروع نکرديم و جام را از دست داديم ولی در نيم فصل دوم خوب کار کرديم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره احتمال برکناری‌اش هم خاطرنشان کرد: آنقدر در پرسپوليس می‌مانم تا حذفم کنند. مدير نبايد در نتايج تيم گرفتار شود. مدير باشگاه بايد به اصول خودش پايبند باشد. به همين خاطر ما بايد سريع در تيم تغييرات و اصلاحاتی انجام دهيم. من وقتی به پرسپوليس آمدم همه چيز را از صفر شروع کردم تا پرسپوليس جهانی را بسازيم.

وی همچنين از کادر فنی پرسپوليس حمايت کرد و گفت: زير سئوال بردن مربيان و بازيکنان چيزی را حل نمی‌کند. اطمينان می‌دهم آنها به کار خود ادامه بدهند و فصل بعد حداقل يک جام به دست بياورند.

"آيا فکر می‌کنيد خود شما تا فصل آينده در پرسپوليس باشيد که برای کادر فنی هم برنامه داريد"؟ رويانيان در پاسخ به اين سئوال، تصريح کرد: امروز (دوشنبه) صبح که به دفترم آمدم، برای برنامه ريزی سال آينده چک شخصی کشيدم تا برای فصل فصل بعد بازيکن بگيريم. من هيچ چيز را تعطيل نمی‌کنم و تا زمانی که در يک مجموعه باشم تا آخرين لحظه کارم را انجام می‌دهم.

وی که با بخش خبری ۱۴:۳۰ شبکه خبر صحبت می‎‌کرد، ادامه داد: حرف شما درست است ولی نااميدی وظيفه من نيست. ما بايد فصل بعد حتما قهرمان ليگ برتر شويم و جام را به هواداران هديه بدهيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين درباره تصميم مهدی مهدوی کيا مبنی بر خودداری از بازی مقابل تيم هامبورگ، گفت: اگر در بازی مقابل سپاهان يکی از توپ‌های ما به گل تبديل می‌شد، بهترين حالت برای خداحافظی مهدوی‌کيا رخ می‌داد. پس ما درست ريسک کرديم. با اين حال ما برای مهدی تمام تلاشمان را به کار می‌گيريم و به همين خاطر با باشگاه هامبورگ در حال مذاکره‌ايم. همچنين با يک شرکت داخلی برای برگزاری مراسم خداحافظی قرارداد بسته‌ايم.

رويانيان در پايان تاکيد کرد: مهدی مهدوی کيا متعلق به فوتبال ايران است. هواداران پرسپوليس، سپاهان، رسانه‌ها و ... برای او هيچ چيزی کم نگذاشتند. اگر يکی از توپ‌های ما به گل تبديل می‌شد او جام را بالای سر می‌برد و پادشاهی می‌کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016