سه شنبه 16 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

طبقه بندی 20 برنامه مفید تلفن همراه برای داشتن سفری ایده آل، مهر

مجله علمی National Geographic با بررسی عملکردهای "آی- فن" 20 نرم افزار این تلفن همراه هوشمند را به عنوان بهترین برنامه های جانبی مناسب سفر انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی عرضه نسل جدیدی از تلفن همراه "آی- فن" اپل، مجله علمی National Geographic که یکی از مهمترین مجلات دنیا در مورد مسائل محیط زیست، طبیعت و سفر است اقدام به بررسی و طبقه بندی 20 برنامه حاضر در این تلفن همراه کرده است که می توانند در مسافرت به کاربران کمک کند. این 20 نرم افزار عبارتند از:




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




Next Flight (پولی)

درصورتی که کاربر پرواز خود را از دست بدهد این برنامه جانبی می تواند برای یافتن پروازهای مشابه دیگر مفید باشد به طوری که کاربر می تواند از میان چهار هزار و 200 فرودگاه و هزار و 100 شرکت هواپیمایی پرواز مناسب دیگری را انتخاب کند. قیمت خرید این دستگاه در اروپا 39/2 یورو است.

UrbanSpoon (رایگان)

این برنامه به کاربر می تواند در کشف رستورانها و تمام غذاخوریهای چهارگوشه دنیا از لندن تا ملبورن کمک کند.

HearPlanet (پولی)

این برنامه پیدا کردن تمام نقاط جذاب پیرامون کاربر را در سفر امکانپذیر می کند و کاربر تنها با انجام یک کلیک ساده به سایت "ویکی پدیا" متصل می شود. قیمت این برنامه جانبی 99/3 یورو است.

Air Sharing (پولی)

این برنامه به کاربر این امکان را می دهد که تمام پرونده های خود شامل فایلهای Pdf، متن، صفحات وب و ... را در طول سفر به صورت آفلاین و بدون نیاز به پرداخت رومینگ تلفن همراه مشاهده کند. قیمت این برنامه "99/3 یورو است.

Tweetie (پولی)

این برنامه ورود به دنیای میکروبلاگ "توییتر" را از طریق "آی- فن" به روشی بسیار سریع و آسان امکانپذیر می کند. قیمت این برنامه 39/2 یورو است.

IAmHere (پولی)

این برنامه جانبی متحولانه می تواند از طریق "گوگل مپس" و از راه ایمیل به دوستان کاربر جایی را در آن قرار دارد اطلاع دهد. قیمت این برنامه 79/0 یورو است.

World Customs (پولی)

این برنامه اطلاعات جامعی به کاربر در مورد فرهنگ، زندگی روزمره و نوع رفتار مردم کشورهای مختلف ارائه می کند. قیمت این برنامه 79/0 یورو است.

Wi-Fi Finder (رایگان)

پیدا کردن اتصالات اینترنت در خارج و هزینه رومینگ بسیار مهم است. این برنامه که در پایگاه داده های خود 200 هزار "هات اسپات" اتصالات "وای- فای" را در 135 کشور دنیا ذخیره کرده است می تواند در یافتن اتصالات اینترنت بسیار مفید باشد.

The Weather Channel (رایگان)

این برنامه که در آمریکا به عنوان یک استاندارد مهم به شمار می رود می تواند وضعیت آب و هوایی تمام دنیا را در هر لحظه نشان دهد.

Google Earth (رایگان)

این انتخاب از سوی National Geographic کمی ضعیف به نظر می رسد چرا که این برنامه هنوز ثبات چندانی ندارد. با وجود این می تواند به دلیل ارائه تصاویر سه بعدی از نقاط مختلف دنیا مفید باشد.

Packing (پولی)

بستن یک چمدان عالی برای سفر نیاز به تجربیات زیادی دارد. این برنامه جانبی به کاربر کمک می کند که به روشی مناسب چمدان خود را ببندد. قیمت این برنامه 99/2 یورو است.

Room (رایگان)

درصورتی که کاربر وسیله ای را در اتاق هتل خود جاگذاشته باشد این برنامه "آی- فن" اجازه می دهد که اتاق مورد نظر را شناسایی و به یافتن وسیله جاگذاشته شده کمک کند.

FlightTrack Pro (پولی)

این برنامه به کاربر کمک می کند که تغییرات و تاخیرهای احتمالی پرواز خود را ردیابی کند. قیمت این برنامه 99/7 یورو است.
Lonely Planet Phrasebook (پولی)

این برنامه می تواند در توسعه یک راهنمای توریستی به زبانهای خارجی به خصوص زبانهای کم بسامد کمک کند.

Skype (رایگان)

در صورتی که کاربر اتصال بی سیم "وای- فای" در اختیار داشته باشد به جای استفاده از "سیم کارت" می تواند از اسکایپ برای انجام تلفنهای عادی خارجی خود به روشی بسیار ارزان استفاده کند.

WriteRoom (پولی)

این نرم افزار در حقیقت یک "برنامه پردازش کلمات" ویژه "آی- فن" است که همانند یک دفتر خاطرات الکترونیک به کاربر می تواند در نوشتن خاطرات کمک کند. قیمت این برنامه 99/3 یورو است.

Amazon Kindle (رایگان)

این برنامه تنها زمانی عمل می کند که کاربر یک "اکانت" آمریکایی روی فروشگاه آنلاین "آی- تیونز" اپل داشته باشد. با این نرم افزار ساده، کاربر می تواند کتابهای الکترونیکی را که از سایت "آمازون" خریداری کرده است روی "آی- فن" خود مشاهده و در طول سفر آنها را مطالعه کند.

Cheap Gas (رایگان)

این برنامه در تمام دنیا مفید است و می تواند از خرید بنزین از توزیع کنندگانی که سوخت را به قیمت بالاتری عرضه می کند جلوگیری کند.

Babelingo (پولی)

این برنامه به کاربر اجازه می دهد که در حدود 300 جمله مفید را برای انجام مکالمه به 11 زبان مختلف بنویسد و تلفظ آنها را یادبگیرد. قیمت این برنامه بسیار مفید تنها 79/1 یورو است.

Where (رایگان)

این برنامه به کاربر این امکان را می دهد که تمام محیط و اماکن اطراف خود را به بهترین شکل ببیند و در طول سفر بازدید از هیچ محلی را از دست ندهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016