سه شنبه 3 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير عامل همراه اول خبر داد: دريافت مجوزهاي لازم براي سامانه‌ي خريد با تلفن همراه، ايسنا

مدير عامل شركت ارتباطات سيار ايران گفت كه سرويس جيرينگ (سامانه خريد با تلفن همراه) همراه اول در حال گرفتن مجوزهاي لازم است.

وحيد صدوقي در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: در ابتدا اين سرويس به صورت پايلوت براي كاركنان اجرا مي‌شود كه بعد از مصوب شدن اعتبار، اين كار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا جيرينگ سامانه خريد با تلفن همراه و جديدترين سرويس همراه اول است كه با ارايه آن ديگر نيازي به حمل اسكناس و سكه نخواهد بود و درواقع كيف پول همراهي است كه براي انجام امور مالي مانند دريافت، پرداخت و خريدهاي روزانه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با سرويس جيرينگ مي‌توان تمامي پرداخت‌هاي روزانه خود اعم از خريد سوپرماركت، پرداخت وجه بنزين، كرايه تاكسي، صورت‌حساب رستوران، پرداخت كليه قبوض، شارژ مشتركان اعتباري و... را حتي در نقاطي كه دسترسي به شبكه بانكي وجود ندارد، توسط تلفن همراه‌ انجام داد.

جيرينگ تنها در چهار روزي كه نمايشگاه تلكام داير بود، فعال شد اما به گفته مسولان مربوطه، همراه اول در حال مذاكره با بانك مركزي است تا بتواند شتاب را به جيرينگ متصل كند.

معاون همراه اول از ارايه اوليه سرويس جيرينگ در اواخر ديماه سال جاري خبر داده و گفته بود: كه اين سرويس به‌زودي براي تعدادي از مشتركان راه‌اندازي مي‌شود كه بيش‌تر براي پرداخت قبوض كاربرد خواهد داشت و با برطرف شدن اشكالات احتمالي، در ارديبهشت‌ماه سال آينده، رسما ارايه مي‌شود.

اما براساس برنامه‌ريزي‌هاي فعلي در صورت افتتاح اين سامانه براي عموم، مشتركان اين اپراتور با مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد و كارت‌هاي عضو شتاب و واريز وجه نقد به هر ميزاني كه بخواهند مي‌توانند كيف پولشان را شارژ كنند.

جيرينگ پكيجي با شش سرويس است؛ انتقال شخص به شخص يكي از اين خدمات است كه با استفاده از آن مي‌توان براي هر شخصي در هر زمان و مكاني پول واريز كرد. با استفاده از جيرينگ مي‌توان قبوض، برق،‌ آب، گاز، تلفن ثابت، تلفن همراه و شهرداري را پرداخت كرد.

پول افراد با جيرينگ، به‌صورت ايمن در گوشي همراه‌ ذخيره مي‌شود و مي‌توان تمام مايحتاج را با آن خريداري كرد، بدون آن‌كه در كيف‌ پول نقد وجود داشته باشد.

طبق اعلام، فرد با جيرينگ در هر يك از نمايندگي‌هاي همراه اول قادر به واريز پول نقد به كيف پول گوشي خود و آغاز به صرفه‌جويي در زمان خواهد بود و به همين روش نيز مي‌توان برداشت كرد و حتي مي‌توان اعتبار تلفن همراه‌ را در هر زمان و مكان با امنيت كامل و تنها با چند كليك برروي تلفن همراه‌ شارژ كرد.

در ايام نمايشگاه تلكام ثبت نام جيرينگ در سه مرحله انجام شد؛ در ابتدا با شماره‌گيري *123# و بعد وارد كردن شماره صفر و درنهايت هم كافي بود كه اطلاعات شخصي‌ را تاييد كرده و در آخر نيز رمزي به فرد داده مي‌شد كه اين رمز در ايام تلكام براي تمام كساني كه ثبت نام كردند، پنج صفر بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016