پنجشنبه 1 اردیبهشت 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شماره تلفنهای دانشگاه آزاد از 118 حذف شدند، مهر

مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران با بیان اینکه طبق مصوبه شرکت مخابرات ایران صاحبان مشاغل برای اطلاع رسانی شماره تلفن خود در سامانه 118 موظف به پرداخت آبونمان هستند از موافقت دانشگاه آزاد برای اطلاع رسانی تنها یکی از خطوط خود در این سامانه خبر داد.

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مشاغل برای اطلاع رسانی هر خط تلفن خود در سامانه 118 باید ماهیانه معادل 500 پالس تلفن ثابت را تقبل هزینه کنند که در این راستا موظف به پرداخت ماهیانه مبلغ 2 هزار و 235 تومان به 118 هستند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی با بیان اینکه مرکز خدمات مخابراتی طبق مصوبه مجمع مخابرات و بعد از خصوص سازی این شرکت برای هر شماره تلفنی که مربوط به اطلاع رسانی مشاغل است و در 118 وجود دارد این مبلغ را دریافت می کند ادامه داد: این مصوبه بیش از یک سال است که اجرایی شده و در این رابطه به تمامی موسسات انتفاعی و صاحبان مشاغل به صورت کتبی اعلام شده است.

ابوالقاسمی آزاد با تاکید بر اینکه عدم موافقت صاحبان مشاغل برای پرداخت این مبلغ موجب حذف شماره تلفن آنها از سامانه 118 خواهد شد گفت: مراکز آموزشی انتفاعی، درمانگاههای خصوصی، تعمیرگاهها و انتشارات از جمله مشاغلی هستند که مشمول این مصوبه می شوند. در این راستا و پس از اعلام مخابرات به صاحبان این مشاغل، آنهایی که نسبت به این موضوع تمایل داشتند در مرکز 118 ابقا شده و آنهایی که تمایلی نداشتند حذف شدند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد نیز به عنوان یک مرکز انتفاعی محسوب می شود و در این راستا موظف به پرداخت آبونمان اطلاع رسانی خطوط خود به 118 است تاکید کرد: این موضوع چندین بار به صورت کتبی و شفاهی به مسئولان این دانشگاه اعلام شد اما آنها تنها یکی از شماره های تلفن خود را برای اطلاع رسانی اعلام کرده و برای مابقی خطوط تمایلی به اطلاع رسانی نشان ندادند. به همین دلیل مابقی خطوط از 118حذف شد.

مدیرکل خدمات مخابراتی استان تهران با بیان اینکه آبونمان اطلاع رسانی خطوط روی قبض دوره ای تلفن مشترکان درج خواهد شد به مهر گفت: این مصوبه از سال 89 اجرایی شده است و مراکز دولتی و نیمه دولتی فعلا در این مصوبه دیده نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016