شنبه 7 اسفند 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نوکيا حامي اصلي اولين کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در ايران، ايتنا

اولين کنفرانس خدمات ارزش افزوده تلفن‌‎همراه با حمايت اصلي نوكيا در تهران برگزار شد.

دانشگاه شريف با توجه به رسالت خود مبني بر توسعه کاربردي فناوري‌هاي نوين در کشور، عهده‌دار برگزاري نخستين کنفرانس ساليانه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه با همکاري اپراتورهاي اول، دوم و سوم و حمايت اصلي نوکيا شد.

خدمات ارزش افزوده تلفن همراه يا Value Added Service که به اختصار به آن VAS گفته مي‌شود، از جديدترين پارامترهاي نوين صنعت مخابرات مي‌باشد که در عين اينکه براي مصرف‌کنندگان تلفن‌هاي همراه سود بسياري دارد، درآمدزايي فراواني براي اپراتورهاي تلفن همراه نيز دارد و قدرت و پتانسيل بالايي براي ايجاد کسب و کار در تمامي زمينه‌ها را دارا است.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




خدمات ارزش افزوده تلفن همراه در دنيا بخشي از «اکوسيستم موبايل» عنوان مي‌شود.

اکوسيستم موبايل شامل توليدکنندگان گوشي، اپراتورها، برنامه‌‌نويس‌هاي کاربردي و صاحبان محتوا است.

اپراتورهاي تلفن همراه، بخش اصلي اين شبکه مي‌باشند و ارائه اين خدمات نه تنها باعث ايجاد درآمد براي آنها مي‌شود بلکه سبب مي‌گردد تا شرکت‌هاي ارائه دهنده اين خدمات مانند: بانک‌ها، موسسات مالي، آژانس‌هاي تبليغاتي، توليدکنندگان و فروشندگان گوشي همراه و تجهيزات جانبي تلفن همراه، توليدکنندگان محتوا و برنامه‌هاي تخصصي تلفن همراه، نويسندگان و ارائه دهندگان بازي‌هاي شبکه‌اي و .... نيز به سود مناسبي دست يابند.

به گزارش ايتنا اين مراسم با سخنراني آقايان رضا روستا آزاد رييس دانشگاه صنعتي شريف و رضا تقي‌پور انوري وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات آغاز شد.

در روز اول اين کنفرانس سخنراني‌ها در سه بخش اکوسيستم و بازار، تجارت در بستر تلفن همراه، و کاربردهاي خدمات ارزش افزوده تلفن همراه ارائه ‌گرديد.

رنجان شيوادي مدير بازاريابي نوکيا در ايران در بخش اکوسيستم و بازار در مورد «اکوسيستم نوکيا» گفت: نوكيا همگام با استراتژي‌هاي خود پيرامون اكوسيستم صنعت موبايل و با هدف كمك به ارتقاي هرچه بيشتر تجربه‌هاي اينترنت موبايلي، تحليل‌هاي منطقه‌اي را با بهره‌گيري از نظرات اصحاب رسانه پيرامون اكوسيستم موبايل در ايران آغاز كرده است. در اين راستا نوكيا تمركز خود را بر ايجاد همكاري هرچه بيشتر ميان توليدكنندگان گوشي‌هاي هوشمند، برنامه‌نويسان، اپراتورها و دارندگان محتواهاي موبايلي در ايران قرار داده است. نوكيا قصد دارد با فراهم آوردن بستري مناسب، زمينه را براي همكاري به شيوه‌اي جديد و اثربخش ميان اجزاي اصلي تشكيل دهنده اكوسيستم موبايل در ايران فراهم كند و از اين طريق بتواند گامي جديد در بهره‌گيري از تكنولوژي در راستاي نيازهاي مصرف كنندگان بردارد.

او در ادامه گفت: خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به عنوان يکي از نقاط پيوند بازيگران اصلي اکوسيستم موبايل، مورد توجه نوکيا در برنامه‌هاي راهبردي خود است.

اين کنفرانس در ۴ و ۵ اسفند با برنامه هاي متنوع از جمله کارگاه‌هاي تخصصي و ارائه مقالات دانشگاهي به کار خود ادامه داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016