جمعه 20 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استفاده از خدمات حقیقی بانکداری موبایل در ایران ممکن شد، مهر

انجام امور بانکی بدون نیاز به حمل پول نقد و حتی کارت بانکی برای نخستین بار در ایران و با عرضه خدمات حقیقی بانکداری موبایل توسط ایرانسل، از طریق تلفن همراه و در هر لحظه و هرکجا ممکن شد.

آرش کریم بیگی - مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر و با بیان اینکه ایرانسل با ارائه سرویس خدمات بانکداری موبایل خود برای نخستین بار در ایران، قسمت دیگری از خدمات نوین تلفن همراه را به مشترکانش ارائه کرده است، اظهار داشت: با استفاده از این سرویس، تمامی مشترکان ایرانسل که دارای هریک از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را دریافت کرده اند می‌توانند تنها با استفاده از گوشی موبایل خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم افزار تنها با یک بار ثبت نام آنلاین و تعریف یک تا 5 کارت بانکی خود در سیستم، به آسانی نسبت به خرید شارژ، پرداخت قبوض آب، برق، گاز و ... اخذ موجودی حساب بانکی، اخذ صورتحساب تا 5 تراکنش آخر و خرید کارت اینترنت از طریق موبایل خود اقدام کنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی اضافه کرد: مشترکان برای ثبت نام در خدمات بانکداری همراه ایرانسل کافی است کد دستوری #724* را از موبایل خود شماره ‌گیری کرده و پس از دریافت پیام کوتاه حاوی کد ثبت‌نام ‌‌و نشانی اینترنتی بانک، به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود و کد ثبت نام دریافت شده، مراحل ساده ثبت نام را طی کنند.

کریم بیگی با بیان اینکه در پایان، سیستم پیامی را نمایش می‌دهد که نشان از موفقیت ‌آمیز بودن ثبت نام مشترک دارد، درباره تعریف کارتهای بانکی روی سرویس مذکور نیز گفت: مشترکان می توانند پس از ورود به سامانه بانکداری همراه با استفاده از نام کاربری انتخابی و رمز عبور و با انتخاب گزینه ثبت کارت از منوی بالای صفحه، اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل، مشترک کافی است اطمینان حاصل کند که کارت یا کارتهای بانکی انتخابی دارای رمز دوم یا همان کد پرداخت اینترنتی باشند این کد از طریق مراجعه به یکی از خودپردازهای بانک صادرکننده کارت نیز قابل انتخاب است.

وی تصریح کرد: در ثبت نام اولیه، مشترک محدودیتی در تعریف تعداد و انواع کارت‌ها در سیستم آنلاین و استفاده از آنها در تلفن همراه خود نخواهد داشت به طوریکه می تواند در زمان استفاده از خدمات بانکداری همراه ایرانسل یکی از کارتهای تعریف شده را انتخاب کند.

کریم بیگی گفت: مشترکان برای استفاده از این سرویس از طریق موبایل برای خرید یا خدمات بانکی دیگر کافی است ابتدا کد دستوری #724* را از خط ایرانسل خود شماره گیری کرده و با انتخاب منوی فروشگاه اقدام به خرید کارت شارژ کرده و یا با انتخاب منوی پرداخت قبوض، قبض‌های خود را پرداخت کنند.

به گفته وی مشترک درهر کدام از مراحل فوق منویی از نام کارتهای مختلف خود مشاهده خواهد کرد که می‌تواند پرداخت را از هریک از کارتهایی که تمایل دارد انجام دهد همچنین کلمه عبوری که از مشترک درخواست می شود رمز دوم یا همان کد پرداخت اینترنتی کارت بانکی انتخاب شده خواهد بود.

وی به مهر گفت: خدمات دیگری نظیر حذف کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پروفایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز در این سامانه قابل انجام است.

کریم بیگی خاطرنشان کرد: مشترکان با استفاده از کد دستوری # شناسه پرداخت * شناسه قبض * 724 * می توانند در هر لحظه و هر کجا به صورت بلادرنگ قبوض خود را پرداخت و یا با شماره گیری کد دستوری # مبلغ شارژ * 724 * با کارت بانکی خود کارت شارژ خریداری کنند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل ادامه داد: برای استفاده از این سرویس، نیاز به نصب هیچ نرم افزار و اعمال هیچ تغییری در تنظیمات پیش فرض گوشی تلفن همراه وجود ندارد و تمامی گوشی‌های تلفن همراه از قدیمی ‌ترین تا پیشرفته ‌ترین مدل، قابلیت بهره ‌مندی از این خدمات را دارا هستند. همچنین استفاده از خدمات بانکداری همراه ایرانسل به طور کامل رایگان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016