شنبه 27 آبان 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بیش از ۵۰ مرکز ناباروری در کشور فعالیت می کنند

تهران- رییس پژوهشگاه و مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا گفت: در حال حاضر بیش از 50 مرکز ناباروری دانشگاهی و غیردانشگاهی در کشور فعالیت می کنند که خدمات آنها در درمان ناباروری ها همپای مراکز بین المللی دنیاست.

به گزارش پژوهشگاه ابن سینا، ˈمحمدمهدی آخوندیˈ اظهار داشت: به دلیل پیشرفت های ایران در این زمینه بسیاری از بیماران کشورهای منطقه، به ویژه کشورهای عرب زبان و آسیای میانه، برای درمان به مراکز درمان ناباروری ایران مراجعه می کنند.

وی افزود: اگرچه هزینه های درمان ناباروری بالا است و عدم پوشش بیمه به این مشکل دامن می زند، اما هزینه ‌های درمان ناباروری در ایران، یک پنجم هزینه درمان در کشورهای هم جوار و اروپایی، و یک دهم هزینه درمان در آمریکا و کانادا است؛ به همین دلیل عده زیادی برای درمان از کشورهایی مانند ارمنستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان و عراق و بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور برای درمان به ایران می آیند.

آخوندی درمورد خدمات توریسم درمانی در مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا گفت: در این مرکز امکانات ویژه برای بیماران خارج از کشور ارایه می شود که از آن جمله می توان به انجام خدمات تشخیصی و درمانی در حداقل زمان ممکن، اختصاص مترجم و مامای ویژه به اتباع خارجی برای همراهی، هماهنگی و پیگیری تمام امور بیماران و اختصاص متخصصان سطح یک به آنها اشاره کرد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




به گفته رییس مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، بیماران خارجی همچنین می توانند در این مرکز روند درمان خود را به صورت غیرحضوری از طریق پست الکترونیک ( ایمیل) و تلفن نیز پیگیری کنند.

آخوندی ابرازامیدواری کرد که صنعت گردشگری پزشکی در کشور ایران که همواره در زمینه پزشکی پیشرو و الگوی کشورهای منطقه بوده است، بتواند با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه توسعه بیشتری یابد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016