دوشنبه 8 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدي‌نژاد در نامه‌اي به شاهرودي خواستار رسيدگي جدي به موضوع قتل خانم ندا آقا سلطاني و شناسايي عوامل جنايت آن شد، ايلنا

احمدي‌نژاد طي نامه‌اي به آيت الله شاهرودي رييس قوه قضاييه ضمن مشكوك دانستن قتل نداآقا سلطاني خواستار رسيدگي جدي به موضوع قتل و شناسايي عوامل جنايت شد.

به گزارش ايلنا، متن كامل نامه به شرح ذيل است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حضرت آيت الله هاشمي شاهرودي
رياست محترم قوه قضاييه

سلام عليكم

مستحضريد كه يكي از شهروندان محترم به نام سركار خانم ندا آقا سلطان در مورخ 30/3/88 توسط عوامل ناشناس به طور كاملا مشكوكي در يكي از خيابان هاي تهران به ضرب گلوله كشته شدند. با توجه به حاشيه سازي‌هاي فراواني كه در خصوص اين حادثه دلخراش صورت گرفته و شانتاژ تبليغاتي وسيع رسانه‌هاي بيگانه و قراين و شواهد فراوان ديگر ، دخالت مخالفين و معاندين ملت ايران براي بهره برداري‌هاي سوء سياسي و مشوه نمودن چهره پاك جمهوري اسلامي قطعي به نظر مي‌رسد.

لذا تقاضا دارد، دستور فرماييد تا دستگاه قضايي با جديت هر چه بيشتر به موضوع قتل آن مرحومه رسيدگي و عوامل جنايت را شناسايي و محاكمه و نتيجه را جهت اطلاع مردم شريف منتشر نمايد.

با تشكر

محمود احمدي نژاد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016