سه شنبه 24 آذر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه حزب اعتماد ملی: توهين به امام، توهين به هويت اسلامی و ملی ماست، دست‌های مرموز در کار است، تغيير

حادثه تاسف انگيز و پديده زشت و شنيع و فاجعه آميز اهانت به تمثال رهبر کبير انقلاب اسلامی حضرت امام خمينی سلام الله عليه را به ساحت مقدس ولی الله الااعظم ارواحنا فداه و امت آن پيشوای راحل به ويژه بيت شريف معظم له تسليت می گوييم . از خداوند متعال می خواهيم هرچه زودتر چهره کريه و پليد بدسيرتان دشمنان امام و انقلاب را از زير نقاب های فريبنده افشا کرده و آنان را به رسوايی و فضاحت برساند .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


توهين به امام بزگوار، در حقيقت توهين به هويت اسلامی و ملی ما و به مفهوم تيشه زدن به ريشه انقلاب و جمهوری اسلامی و جريحه دارد کردن وجدان و احساسات پاک مسلمانان و آزاديخواهان جهان است .

بروز حادثه ای با اين فضاحت و زشتی در پی توهين های مکرر به اعضا بيت شريف و ياران نزديک امام عزيز و نشانه توطئه ای بزرگ و جسارت آميز دستهای مرموز ، خطرناک و سرآغاز حرمت شکنی و امام زدائی دشمنان کيته توز امام و انقلاب می باشد . از اين رو ضمن لزوم افشای صورت و سيرت آن بدسيرتان ، بايد با ريشه يابی و پيگيری اين اقدام شيطنت آميز ، از تکرار و گسترش اين گونه حرمت شکنی ها که خواست ملی بدخواهان است پيش گيری کرد .

حزب اعتمادملی ، با تقبيح اين پديده شوم و محکوم کردن هر نوع حرمت شکنی از ابراز احساسات و عکس العمل گسترده مردم آگاه و پيروان خط نورانی امام تقدير و سپاسگزاری می کند . در همين راستا در نخستين ساعات پخش ناصواب آن صحنه دلخراش در شبکه های صدا و سيمای جمهوری اسلامی بود که دبيرکل حزب اعتمادملی حضرت آيت الله کروبی که از نزديکترين ياران و معتمدين امام راحل و پيرو خط اصيل آن قائد عظيم الشان بوده ، هست و خواهد بود ، با صدور اطلاعيه ای خطاب به رياست صدا و سيما آن حرکت شنيع را محکوم کرده و به لحاظ پرهيز از ادامه حرمت شکنی ها و از بين رفتن قبح اين گونه اعمال از رييس صدا و سيما انتقاد کرد .

۲۲ آذرماه ۸۸ – حزب اعتماد ملی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016