دوشنبه 13 دی 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحويل سامانه‌های موشکی کروز جديد به نيروی دريايی ارتش، فارس

خبرگزاری فارس: وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح گفت: طراحی و ساخت انواع سايت ساحلی پرتاب موشک‌های برد بلند و متوسط کروز دريايی در دستور کار سازمان صنايع دريايی وزارت دفاع قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل تبليغات دفاعی وزارت دفاع، سامانه‌های ساحلی جديد موشکی کروز دريايی با حضور سردار احمد وحيدی وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح و امير حبييب‌الله سياری فرمانده نيروی دريايی ارتش، به يگان‌های عمليات نيروی دريايی ارتش تحويل داده شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار وحيدی در مراسم تحويل سامانه‌های ساحلی جديد موشکی کروز دريايی به يگان‌های عمليات نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ايران، با اشاره به گستره وسيع مرزهای دريايی و لزوم حفظ و حراست از آن توسط نيروی دريايی ارتش و سپاه، گفت: طراحی و ساخت انواع سايت ساحلی پرتاب موشک‌های برد بلند و متوسط کروز دريايی در دستور کار سازمان صنايع دريايی وزارت دفاع قرار گرفت که پيشرفت‌های بسيار خوبی حاصل شد و امروز بخشی از دستاوردهای اين اقدام مهم را شاهد هستيم.

وحيدی در ادامه تصريح کرد: اين سايت‌ها در سه نوع سايت سبک، سايت خوداتکا و سايت گسترده شامل سيستم‌های کشف هدف، سکوهای پرتاب موشک و سيستم‌های راداری هدايت موشک است که همه مراحل طراحی و ساخت آن به دست متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنايع دريايی صورت گرفته است.

وزير دفاع ادامه داد: با استقرار اين سايت‌ها در خطوط ساحلی، امکان کشف، شناسايی و انهدام چند هدف از طريق کنترل فرماندهی واحد فراهم خواهد شد.

وزير دفاع در پايان اظهار داشت: بی ترديد بکارگيری اين سايت، علاوه بر افزايش توان دفاع دريايی نقش مهمی در تأمين امنيت و ثبات منطقه خواهد داشت.

در اين مراسم همچنين امير دريادار حبييب‌الله سياری فرمانده نيروی دريايی ارتش نيز تصريح کرد: امروز با تحويل گيری اين تجهزات مدرن، مهم و با توان، قدرت و دقت بالا، گام بلندی در اجرای فرمان مقام معظم فرماندهی کل قوا برداشته شد.

وی ادامه داد: با انتقال و بکارگيری اين سامانه های مدرن، می توانيم در ايفای ماموريت خطيری که بر عهده نيروی دريايی ارتش است، زنجيره توان دفاعی خود را در دفاع از حريم مرزهای آبی کشور تکميل کنيم.

سياری در پايان افزود: نيروی دريايی ارتش در حوزه‌های زيرسطحی، هواناو، سطحی و ساحلی، از توانمندی بالايی برخوردار است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016