دوشنبه 2 آبان 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"طرح سؤال از رئيس‌جمهور کاملاً منتفی شد"، فارس

خبرگزاری فارس: عضو هيئت رئيسه مجلس از منتفی شدن طرح سؤال از رئيس‌جمهور خبر داد و گفت: هيئت رئيسه به نايب رئيس دوم مجلس مأموريت داد تا جلسه‌ای را با امضاکنندگان طرح استيضاح وزير نيرو برای رفع مشکلات برگزار کند.

محمد دهقانی نماينده مردم طرقبه و چناران و عضو هيئت رئيسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از منتفی شدن طرح سؤال از رئيس‌جمهور به دليل به حد نصاب نرسيدن تعداد امضاهای اين طرح خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: بررسی‌هايی نسبت به امضاهای طرح سؤال از رئيس‌جمهور صورت گرفته و مشخص شده که تعداد امضا‌های اين طرح به حد نصاب نمی‌رسد، بنابراين اين طرح کاملاً منتفی شد.

عضو هيئت رئيسه مجلس بر همين اساس يادآور شد: ممکن است با منتفی شدن طرح سؤال از رئيس‌جمهور، نمايندگان بيشتری به هيئت رئيسه مراجعه کرده و امضاهايشان را پس بگيرند.

دهقانی در ادامه با اشاره به مطرح بودن استيضاح وزرای نيرو و اقتصاد در مجلس، تصريح کرد: طرج استيضاح وزير اقتصاد در جلسه علنی روز گذشته مجلس اعلام وصول شد اما طرح استيضاح وزير نيرو فعلاً اعلام وصول نشده است.

به گفته وی، در طول دوره‌های گذشته وقتی استيضاح وزيری مطرح می‌شد، استيضاح وزير ديگری مطرح نمی‌شد، چرا که ممکن است تلقی چالش مهمی بين مجلس و دولت به وجود آيد و اين به مصلحت کشور نيست.

اين نماينده مجلس در ادامه متذکر شد: به نطرم تا زمانی که تکليف استيضاح وزير اقتصاد معلوم نشده باشد، موضوع استيضاح وزير نيرو در دستور کار مجلس قرار نمی‌گيرد.

اين عضو هيئت رئيسه پارلمان بر همين اساس گفت: هيئت رئيسه مجلس در جلسه روز گذشته خود "سيد شهاب‌الدين صدر" نايب رئيس دوم مجلس را مأمور برگزاری جلسه‌ای با حضور امضاکنندگان طرح استيضاح مجيد نامجو وزير نيرو کرد تا در صورت امکان مشکلات به نحوی حل شود و اقدام مؤثری بين نمايندگان و وزير نيرو صورت پذيرد و حتی‌المقدور مشکلات موجود برطرف شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016