پنجشنبه 24 فروردین 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

زيبا کلام: هاشمی رفسنجانی نامه به امام درباره رابطه با امريکا را احتمالا سال ۶۵ نوشته است


احزاب و شخصيت‌ها - خبرآنلاين ـ صادق زيبا کلام هاشمی را فردی دانست که اگر اختيار بدست او بود تا کنون رابطه با آمريکا برقرار شده بود .

استاد دانشگاه تهران با حضور در خبرآنلاين، ضمن بررسی دلايل هاشمی رفسنجانی برای رسانه ای کردن نامه اش به امام خمينی(ره) درباره رابطه با امريکا اظهار داشت: هاشمی از همان زمان که از روستای بهرمان به قم نزد برادران مرعشی آمد همواره تلاش داشته تا اعتدال و ميانه روی را رعايت کند. به همين دليل اين دغدغه را با امام در ميان گذاشت هرچند اين مساله مورد انتقاد بسياری قرار گرفت البته بايد اين نکته را يادآوری کنم که هاشمی همواره از سوی افراطيون اصولگرا و اصلاح طلب ضربه خورده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود : هاشمی به خوبی می دانست که اگر اين مشکلات در زمان حيات امام حل نشود تا ابد نيز حل نخواهد شد .

عضو هيات علمی دانشگاه تهران با بيان اينکه احتمالا اين نامه در سال ۶۵ نوشته شده است گفت: به نظر من بعد از قضيه مک فارلين و ماجرای سيد مهدی هاشمی، هاشمی رفسنجانی اين نامه را نوشته است زيرا هاشمی به خوبی می دانست که اگر امام تکليف اين مساله را روشن نکند تا ابد کسی نمی تواند اين معضل را حل کند زيرا در جمهوری اسلامی ايران همواره گفته شده است که طرفداران رابطه با آمريکا دزد و خائن هستند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016