سه شنبه 10 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

گزارش معاون وزير اطلاعات از نحوه دستگيری عاملان ترور دانشمندان هسته ای

خبرگزاری مهر ـ عضو کميسيون امنيت ملی مجلس گفت: مديران وزارت اطلاعات در نشست کميسيون امنيت ملی نحوه دستگيری تيم های ترور دانشمندان هسته ای را مطرح و جزئيات تلاش سازمان جاسوسی آمريکا برای اقدامات شبکه ای و حذف فيزيکی دانشمندان ايرانی را تشريح کردند.

احمد بخشايش اردستانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، با اشاره به جلسه عصر امروز کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز مديران و معاونان وزارت اطلاعات با حضور در کميسيون امنيت ملی گزارشی از دستگيری اعضای تيم های ترور دانشمندان هسته ای ارائه کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه در اين جلسه فيلم ۴۵ دقيقه ای از نحوه اعتراف تيم های ترور دانشمندان هسته ای که توسط سربازان گمنام امام زمان برای اعضای کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس به نمايش درآمد، گفت: مديران وزارت اطلاعات در اين نشست نحوه دستگيری اين تيم های ترور را مطرح و جزئيات تلاش سازمان جاسوسی آمريکا برای اقدامات شبکه ای و حذف فيزيکی دانشمندان ايرانی را تشريح کردند.

عضو کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس ادامه داد: همچنين در اين جلسه راهکارهای صيانت از جان دانشمندان هسته ای مطرح شد و مديران وزارت اطلاعات تصميمات گرفته شده برای جلوگيری از ترور دانشمندان هسته ای را به اعضای کميسيون امنيت ملی ارائه کردند.

بخشايش اردستانی تصريح کرد: گزارش وزارت اطلاعات درباره نحوه شناسايی دانشمندان هسته ای و خنثی سازی عمليات تروريستی در کشور نشان دهنده اشراف و توانمندی های وزارت اطلاعات در مقابل با توطئه‌ها و حيله های دشمنان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016