چهارشنبه 1 آذر 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی مطهری: تابع حکم حکومتی رهبری برای انصراف از سوال از رييس‌جمهور هستيم

ايسنا ـ يک عضو فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت گفت: با توجه به حکم حکومتی مقام معظم رهبری برای توقف سوال از رييس‌جمهور، ما با وجود اينکه فکر می‌کنيم سوال مفيد است اما تابع اين حکم حکومتی هستيم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، علی مطهری در حاشيه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکيد مقام معظم رهبری در مورد توقف سوال از رييس‌جمهور، گفت: صحبت رهبر معظم انقلاب حکم حکومتی است،‌ بايد ما تابع اين حکم باشيم بر اين اساس اين سوال خود به خود منتفی می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در پاسخ به اين پرسش که آيا بعد از منتفی شدن سوال از رييس‌جمهور، موضوع مشکلات اقتصادی و محورهای سوالات مطروحه را بر اساس ماده ۲۲۳ برای ارائه گزارش به قوه قضاييه دنبال خواهيد کرد، گفت: اين راه هميشه برای نمايندگان باز است؛ آنها هر وقت که می‌خواهند اين کار را انجام می‌دهند و مشکلی در اين زمينه وجود ندارد.

نمانيده مردم تهران ادامه داد: ما دنبال سوال بوديم اما چون رهبری دستور دادند سوال متوقف شد در واقع اين حکم حکومتی است و صرفا اظهارنظر ساده نيست.

مطهری در پاسخ به اين پرسسش که در صورت وجود راه‌حل برای پيگيری مشکلات اقتصادی،‌ چرا از ابتدا سوال از رييس‌جمهور مطرح شد؟‌ گفت: ما فکر می‌کرديم سوال مفيد است، هنوز هم معتقديم سوال از رييس‌جمهور مفيدد خواهد بود اما چون نظر رهبری مخالف موضوع سوال بود و حکم حکومتی دادند ما هم تابع هستيم.

وی در پايان با بيان اينکه طبق آيين‌نامه، امضاهای سوال از رييس‌جمهور قابل پس گرفتن نيست،‌گفت: چون مقام معظم رهبری حکم حکومتی دادند طبيعی است که ما هم تابع باشيم و سوال منتفی می‌شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016