یکشنبه 3 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تحقيق و تفحص از بانک مرکزی تصويب شد

مهر - سخنگوی کميسيون اقتصادی مجلس ازبررسی و تصويب تقاضای تحقيق و تفحص عده‌ای نمايندگان ازعملکرد بانک مرکزی درجلسه امروز اين کميسيون خبرداد.

محمد علی پور، سخنگوی کميسيون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به دستور جلسه امروز اين کميسيون گفت: جلسه امروز کميسيون سه دستور داشت. دستور اول در زمينه لايحه اصلاح ماليات های مستقيم بود. ابتدا مرکز پژوهش ها گزارشی به کميسيون ارائه داد و سپس در مورد اين لايحه بحث و تبادل و نظر صورت گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: در مورد کليات اين لايحه می توان گفت که بيشتر تمرکز نمايندگان بر اصلاح نظام مالياتی است تا افزايش درآمدهای دولت. درواقع با توجه به تنگناهايی که در تحريم ارزی بوجود امده، دولت درصدد است بخشی از درآمد ها ی خود را از ماليات تامين کند اما تصويب اين لايحه سبب می شود که دريافت ماليات ها هدفمند و منطقی باشد.

علی پور ادامه داد: نهايتا پس از بررسی های ابتدايی کليات اين اصلاحيه در کميسيون به تصويب رسيد و برای بررسی بيشتر به کميته مالی و پولی ارجاع شد.

نماينده مردم ماکو و چالدوران با اعلام اين خبر که کليات طرح تحقيق و تفحص از بانک مرکزی با اکثريت آرا در کميسيون اقتصادی به تصويب رسيد، اظهار داشت: موضوع دومی که در کميسيون اقتصادی بررسی شد در خصوص تحقيق تفحص از بانک مرکزی حول چهار محور از جمله عملکرد بانک مرکزی در سامان دهی بازار پول، مديريت بازار ارز، تعيين نرخ بهره و نظارت بر حسن اجرای آن و تعيين سطح تسهيلات اعطايی و نظارت بر حسن اجرای است که اين طرح با اکثريت آرا در کميسيون اقتصادی به تصويب رسيد.

وی در پايان بيان داشت: موضوع آخری که در اين جلسه بررسی شد، بحث تحقيق و تفحص از بانک تجارت بود که اين موضوع در کميسيون به رای گذاشته شد اما به تصويب نرسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016