سه شنبه 19 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تلاش برای کانديداتوری ميرمحمود موسوی، برادر ميرحسين موسوی

• طی هفته های اخير، اصلاح طلبان در حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی رييس جمهور سابق کشور، به بحث و تبادل و نظر جدی در مورد انتخابات اتی رياست جمهوری می پردازند. در اين جلسات، ميرمحمود موسوی برادر مهندس ميرحسين موسوی نيز حضور دارد.

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - شنيده های خبرنگار سياسی پايگاه خبری «انتخاب»، از تلاش اصلاح طلبان برای کانديداتوری «ميرمحمود موسوی» حکايت دارد.

به گزارش سرويس سياسی «انتخاب» Entekhab.ir ؛ طی هفته های اخير، اصلاح طلبان در حضور حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمی رييس جمهور سابق کشور، به بحث و تبادل و نظر جدی در مورد انتخابات اتی رياست جمهوری می پردازند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شنيده شده در اين جلسات، ميرمحمود موسوی برادر ميرحسين موسوی نيز حضور دارد.

خبرنگار «انتخاب» می افزايد: ۲ گروه از اصلاح طلبان ، تمايل به کانديداتوری ميرمحمود موسوی دارند، هر چند تعدادی ديگر از گروههايی ديگر - که نمايندگان در اين جلسات دارند - به شدت مخالف اين ايده هستند.

ميرمحمود کيست؟

ميرمحمود موسوی از نسل نخستين ديپلمات‌هايی است که پس از انقلاب اسلامی وارد دستگاه ديپلماسی کشورمان شده و همانند بسياری از آن‌ها اکنون به دور از فعاليت‌های اجرايی مشغول پژوهش و فعاليت علمی است.

موسوی که اکنون در معاونت پژوهشی وزارت خارجه مشغول پژوهش است در کارنامه خود ماموريت در پاکستان و هند به عنوان سفير جمهوری اسلامی ايران و نيز مدير کلی آسيای غربی وزارت خارجه را دارد و به گفته خودش نخستين فردی در وزارت خارجه بوده است که برای يک کشور خارجی يک دکترين در وزارت خارجه تدوين کرده است و آن کشور هم ترکيه بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016