دوشنبه 25 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيانيه شورای هماهنگی اصلاح طلبان درباره کنگره

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در جلسه بعد از ظهر روز يکشنبه ۲۴ دی ماه که با حضور اکثريت اعضا تشکيل شد به دليل بروز پاره‌ای موانع و مشکلات برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان را به تعويق انداخت.


به گزارش ايلنا به نقل از دبيرخانه ستاد برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات عصر امروز پس از بررسی شرايط سياسی، فرهنگی و اقتصادی کشور با صدور بيانيه‌ای اعلام کرد که برگزاری کنگره بزرگ اصلاح طلبان به تعويق افتاده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


با توجه به اهميت اين بيانيه متن کامل آن به اطلاع ملت شريف ايران می‌رسد:

۱- کنگره سراسری که قرار بود ازطرف شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در روزهای ۲۷ و۲۸ دی ماه جاری برگزارشود به دليل بروز پاره‌ای موانع و مشکلات به تعويق افتاده است که متعاقبا زمان برگزاری آن به اطلاع عموم خواهد رسيد.

۲- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ضمن وفاداری به عهد ديرين خود با مردم و حمايت از حقوق اساسی آحاد جامعه که در قانون اساسی بر آن تصريح شده است؛ همچنان به تلاش‌های قانونی خود برای گردهمايی ادامه خواهد داد.

۳- شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اميدوار است وزرات کشور و ديگر مبادی قانونی وذيربط زمينه‌های برگزاری آزاد و توام با امنيت کنگره بزرگ اصلاح طلبان را فراهم آورند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016