دوشنبه 25 دی 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا باهنر: هاشمی رفسنجانی دقت کند، ادعای آزاد نبودن انتخابات ايران بوی توطئه می‌دهد


خبرگزاری فارس: نماينده مردم تهران در مجلس گفت: آقای هاشمی و کسانی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند دقت کنند تا آب به آسياب دشمن نريزند.

محمدرضا باهنر نماينده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری درباره ادعای آزاد نبودن انتخابات توسط برخی خواص، گفت: مقام معظم رهبری لب کلام را فرمودند؛ برخی‌ از خارج نشين‌ها هستند که مخالف نظام‌اند و حرف‌های درباره عدم سلامت انتخابات می‌زنند اما هشدار مقام معظم رهبری به کسانی بود که در داخل با بی‌توجهی از واژه انتخابات آزاد استفاده می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اينکه افرادی که در داخل از واژه انتخابات آزاد استفاده می‌کنند بايد مراقب باشند و به هشدار مناسب مقام معظم رهبری توجه کنند، افزود: تاکنون انتخابات متعددی در کشور برگزار شده که همه آن سالم بوده است؛ بعضا در انتخابات ايران، يک دولتی انتخابات را برگزار کرده که دولت مخالفش پيروز شده است.

باهنر خاطرنشان کرد: مسئولان بايد مراقب باشند و از کليد واژه انتخابات آزاد استفاده نکنند، چرا که ممکن است اين کليد واژه به واژه غيرهنجار تبديل و در آينده مسئله‌ساز شود.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تاکيد هاشمی رفسنجانی بر کليدواژه انتخابات آزاد، تصريح کرد: هم آقای هاشمی بايد دقت کنند و از اين واژه استفاده نکنند و هم مسئول اجرايی سطح بالا که از اين واژه استفاده می‌‌کنند بايد دقت کنند که آب به آسياب دشمن نريزند.

باهنر با تاکيد بر اينکه ادعای عدم سلامت انتخابات ايران ادعای نخ‌نما شده دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: اين بحث‌ها که انتخابات آزاد نيست بوی توطئه و فتنه می‌دهد لذا بهتر است حواس مسئولين جمع باشد.

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: سلامت انتخابات ايران بر کسی پوشيده نيست و اظهارات خارج‌نشين‌ها هيچ تاثيری نخواهد داشت.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016