چهارشنبه 18 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يا محاکمه علنی و يا رفع حصر از رهبران جنبش سبز، نامه کنشگران ملی - مذهبی خارج از کشور به احمد شهيد

به گزارش سايت ملی - مذهبی متن کامل اين نامه به اين شرح است:

جناب آقای احمد شهيد ، گزارشگر ويژه ايران در شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد

با سلام و سپاس از تلاش شما برای گزارش حقوق ضايع شده ملت ايران و پيگيری اصول پذيرفته شده جهانی. همانطور که می دانيد، آزاديخواهان ايران اينک در آستانه سومين سالگرد حصر رهبران جنبش سبزخود قرار دارند و حکومت ايران بدون قبول هيچ مسئوليتی حقوقی در برابرحصرخانه گی آقايان موسوی و کروبی وخانم زهرا رهنورد، که در اعتراض رسمی خانواده آنان “آدم ربائی” قلمداد شده است، به اقدام غير قانونی خود ادامه می دهد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


فرمانده نيروی انتظامی کشوراخيرا طی مصاحبه ای رسمی اعلام کرده است که فرمان حصر رهبران جنبش سبز توسط رهبری نظام صادر شده و رفع حصر اين افراد در اختيار ايشان می باشد. در حاليکه طبق قوانين داخلی ايران اِعمال هر گونه کيفری در مورد شهروندان تنها از مجاری قانونی بايد صورت گيرد و برای رهبری نظام چنين اختياری در قانون اساسی ايران پيش بينی نشده است.

ما جمعی از آزاديخواهان ايران از شما به عنوان نماينده ويژه حقوق بشر در امور ايران می خواهيم که حکومت ايران را برای رعايت قوانين حقوق بشر و نيز رعايت قوانين داخلی خود تحت فشار قرار دهيد تا به رفع حصر رهبران جنبش سبز پايان داده يا آنان را در داد گاهی علنی محاکمه کند.

با احترام و امتنان
کنشگران ملی- مذهبی خارج از کشور
چهاردهم بهمن ماه۱۳۹۱


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016