شنبه 28 بهمن 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

صادق لاريجانی هم در نامه ای تابعيت قوه قضائيه از سخنان رهبر جمهوری اسلامی را اعلام کرد

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - رييس قوه قضاييه با ارسال نامه‌ای به محضر مقام معظم رهبری ضمن تشکر از بيانات ناصحانه و ارزشمند ايشان، اعلام کرد که قوه قضاييه در مسير اجرای توصيه‌ها و تذکرات مشفقانه رهبر معظم انقلاب همچون گذشته گام‌های استوار بر خواهد داشت.

متن کامل نامه آيت‌الله آملی لاريجانی به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


«بسم الله الرحمن الرحيم،

محضر مبارک قائد عظيم الشان انقلاب اسلامی حضرت آيت الله خامنه‌ای (دامت برکاته)

سلام عليکم،

با سپاس بيکران به آستان مقدس حضرت احديت که نعمت ولايت را بر اين امت ارزانی داشته و آنگاه که پاره‌ای سوء تدبيرها و گاه حواجس نفسانی در مسير حرکت انقلاب مشکلاتی را فرا می‌نهد، اين حبل المتين الهی کشتی انقلاب اسلامی را به ساحل نجات رهنمون می شود.

اينجانب بر خود لازم می‌دانم از سوی خود و خانواده بزرگ دستگاه قضايی از بيانات ناصحانه و ارزشمند حضرت مستطابعالی در جمع مردم شريف آذربايجان شرقی تشکر نموده و اعلام نمايم، در مسير اجرای توصيه‌ها و تذکرات مشفقانه حضرتعالی همچون گذشته گام های استوار بر خواهيم داشت.

از خداوند متعال طول عمر با عزت و سلامت آن جناب را مسئلت می نمايم».


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016