سه شنبه 20 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدرضا تابش: خاتمی تنها کسی است که اصلاح‌طلبان روی او اجماع دارند

يک نماينده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی گفت که "سيدمحمد خاتمی" تنها کسی است که اصلاح‌طلبان روی او اجماع دارند.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينکه هنوز حضور يا عدم حضور خاتمی به عنوان کانديدای انتخاب رياست‌جمهوری قطعی نشده است، اظهار کرد: ما معتقديم نه صددرصد به خاطر نقاط قوت دولت خاتمی چرا که ضعف‌هايی هم داشته بلکه به واسطه عملکرد بخشی از اصولگرايان، مردم در حال حاضر طالب تغيير و تحول هستند و خاطره خوش آنها از دوران رياست‌جمهوری خاتمی باعث اقبال بيشتر مردم به وی می‌شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: نه تنها ما اصلاح‌طلبان به رای‌آوری خاتمی در صورت حضور وی در انتخابات خوشبين هستيم بلکه بسياری از دوستان اصولگرای ما هم می‌گويند او تنها کسی است که اقبال عمومی در داخل کشور به وی وجود دارد، ضمن اين‌که حضور وی باعث می‌شود نگاه مثبتی از بيرون به تحولات کشور وجود داشته باشد.

تابش با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جديد، تصريح کرد: نامگذاری سال جديد نشات گرفته از واقعيت‌هايی است که در جامعه امروز ايرانی وجود دارد اما نحوه پياده شدن راهبرد رهبری هم بسيار مهم است و لازم است هر چه زودتر دست‌اندرکاران ذيربط به صورت شفاف مواضع‌شان را اعلام کنند و بگويند که چطور می‌خواهند بيانات رهبری و راهبرد و استراتژی که ايشان مشخص کرده‌اند را پياده کنند چرا که اين امر به تصميم‌گيری‌ها کمک می‌کند.

اين نماينده اصلاح‌طلب مجلس با بيان اينکه تحرک اصلاح‌طلبان در انتخابات پيش‌رو بستگی زيادی به رويکرد حاکميت دارد، گفت: آمدن يا نيامدن خاتمی در عرصه انتخابات هم بسيار به اين موضوع مرتبط است البته او در وهله اول مشارکت بيشتر مردم و همچنين برون‌رفت از اين اوضاع و احوال را مورد توجه قرار می‌دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016