دوشنبه 26 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مخالفت پليس با برگزاری جشن يکصدهزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی

رئيس پليس کشور با اعلام اينکه پليس مخالف برگزاری جشن يکصد هزار نفری تجليل از خادمان سفرهای نوروزی است، گفت: برگزاری مراسم بهانه به دست گروههای رقيب می دهد که انتخابات ناسالم برگزار می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سردار اسماعيل احمدی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مخالفت پليس با برگزاری جشن يکصدهزار نفری تجليل از خادمان ستاد تسهيلات سفرهای نوروزی اظهار داشت: برگزاری اين مراسم در استاديوم يکصدهزار نفری بهانه های مختلفی را به دست گروههای رقيب در انتخابات داده تا مدعی شوند که انتخابات ما ناسالم است. اين موضوع می تواند اعتماد عمومی را خدشه دار کند. اين موضوع پيامدهای سياسی بسياری داشته و می تواند اغازگر مشکلاتی در فضای سياسی و انتخابات باشد.

وی ادامه داد: برگزاری اين گردهمايی با شعار تحقق حماسه سياسی و اقتصادی در تضاد است، ضمن اينکه هزينه های گزاف مراسم با شعار امسال همخوانی ندارد. بهتر است همانند گذشته از خادمان سفرهای نوروزی تجليل شده و پول های حاصل از صرفه جويی برگزاری اين مراسم خرج راههای ديگر از جمله تامين ايمنی و پيشگری از تصادفات شود.

به گفته رئيس پليس کشور برگزاری اين مراسم با توجه به محدوديت های خدماتی و رفاهی ورزشگاه مشکلاتی را برای حاضران به وجود می آورد.

احمدی مقدم افزود: البته پليس وظيفه تامين امنيت مراسم را برعهده داشته و امنيت اين مراسم را نيز تامين می کنيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016