یکشنبه 25 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيم صفوی: با هرگونه آشوب‌طلبی و فتنه‌گری در انتخابات برخورد خواهد شد

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: به دشمنان داخلی و خارجی هشدار می‌دهيم، اگر بخواهند قبل از انتخابات آينده و يا بعد از آن آشوب و فتنه‌ای راه اندازی کنند، ملت ايران با هوشمندی و با صلابت با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر پاسدار رحيم صفوی دستيار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در مراسم تشييع و تدفين شهدای گمنام دفاع مقدس که در محل دانشگاه علوم پزشکی شهيد بهشتی برگزار شد، شهيدان را از بزرگترين سرمايه‌های انقلاب اسلامی ايران دانست و اظهار داشت: هر ملتی با ارزش‌ها و آرمان‌های خود زنده است و حفظ هويت ملی و فرهنگی و منافع حياتی، سرزمين و کاشانه و امنيت ملی جزو با ارزش‌ترين ارکان يک ملت است و شهيدان با نثار جان خويش اسلام وايران و نظام اسلامی را حفظ و نجات دادند و شهيدان مظهر ايمان و شجاعت و عقلانيت بودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: امروز شهيدان دفاع مقدس خورشيدی هستند که گرما بخش و ايده آل ملت‌های اسلامی از شمال آفريقا تا غرب آسيا برای رسيدن به آزادی و استقلال شده اند و اين شهيدان راه خدا را انتخاب کردند و در حقيقت شهيدان نخبگانی بودند که خدا آنها را برای شهادت برگزيده و انتخاب کرد.

دستيار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اضافه کرد: فرهنگ استقامت و آگهی بخشی شهيدان و انقلاب بزرگترين قدرت در مقابل دشمنان اسلام می‌باشد و شهيدان ما اسوه وفاداری، ولايتمداری و مردم داری و مردم ياری بودند.

سرلشکر صفوی در بخش ديگری از سخنان خود، با اشاره به نزديک بودن انتخابات رياست جمهوری، و تحرکات برخی گروهک‌های فتنه گر داخلی و خارجی گفت: ما به دشمنان داخلی و خارجی و گروهک‌های ضد انقلاب و منحرف و فاسد هشدار می‌دهيم، اگر بخواهند قبل از انتخابات آينده و يا بعد از آن آشوب و فتنه‌ای در تهران يا شهرهای ديگر راه اندازی کنند، ملت ايران با هوشمندی و با صلابت با آنها برخورد خواهد کرد و همچون گذشته ملت ايران پيروز خواهد شد.

وی افزود: البته دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهادهای مربوطه لازم است پيش بينی و پيشگيری از هر گونه آشوب طلبی داخلی و خارجی نمايند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016