شنبه 24 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حدادعادل: اگر در سن و سال هاشمی بودم، کانديدا نمی‌شدم

غلامعلی حداد عادل ضمن تشريح برنامه‌های خود در انتخابات رياست‌جمهوری، در پاسخ به سوالی درباره حضور آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات اظهار کرد: اگر من در سن و سال هاشمی بودم در انتخابات خود را نامزد نمی‌کردم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار پارمانی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، نماينده مردم تهران، امروز در نشست خبری خود با اولويت قرار دادن مسائل اقتصادی و سياست خارجی با عنوان برنامه‌های آتی خود به عنوان کانديدای رياست جمهوری گفت که در حال حاضر مسائل اقتصادی و سياست خارجی به عنوان مهمترين اولويت‌های دولت بايد مورد توجه قرار گيرد زيرا اين دو مولفه بر روی هم تاثير متقابل دارد.

وی تصريح کرد: از سوی ديگر نوع نگاهی است که در اداره کشور مطرح است و بنده معتقدم که دولت آينده بايد اعتماد جامعه را با توجه به عقلانی بودن تصميم‌ گيری‌ها جلب کند.

رييس فراکسيون اصول‌گرايان مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اينکه هاشمی تا زمان ثبت‌نام کانديداها آمدن خود را مطرح نمی‌کند يا شايد نخواهد در انتخابات حضور داشته باشد چه توصيه‌ای به ايشان داريد، گفت: توصيه را بايد وقتی مطرح کرد که طرف ديگر حاضر به شنيدن و پذيرش توصيه باشد.

اين عضو ائتلاف سه‌گانه، در نشست خبری‌ای که در خبرگزاری فارس برگزار شد، خاطر نشان کرد: اگر من در سن و سال هاشمی بودم در انتخابات خود را نامزد نمی‌کردم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016