چهارشنبه 21 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فاطمه راکعی: منتظر اعلام نظر خاتمی برای حضور در انتخابات هستيم

ايلنا ـ يک فعال سياسی اصلاح طلب تاکيد کرد: حداقل انتظارات اصلاح طلبان که خاتمی بار‌ها به آن اشاره کرده است بايد فراهم شود و ما در تامين کف خواسته‌های اصلاح طبان با کسی تعارف نداريم.

فاطمه راکعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ايلنا با اشاره به انتخابات پيش رو يادآور شد: ما قويا منتظر تصميم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شخص آقای خاتمی هستيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: من معتقدم در هر شرايطی سياسيون يک کشور بايد برای بهبود اوضاع تلاش کنند به ويژه اينکه هم اکنون جای قهر و کناره گيری در کار سياسی نيست اما چنانچه شرايط به گونه‌ای پيش رود که ابتدايی‌ترين خواسته‌های اصلاح طلبان و حداقل انتظارات آن‌ها فراهم نگردد نمی‌توان انتظار شرکت فعال اصلاح طلبان در انتخابات را داشت.

راکعی با اشاره به اينکه موقعيت اصلاح طلبان در انتخابات با ساير گروه‌ها متفاوت است، گفت: متاسفانه در مقطعی برخوردهای حذفی با اصلاح طلبان شد و اتفاقات اين سال‌ها نشان داد که کشور با تک صدايی نمی‌تواند اداره شود و اين شرايط با وجود يک ملت آگاه و فهميده و با پيشينه‌ای روشن نمی‌تواند استمرار پيدا کند.

وی ادامه داد: ما اميدوار بوده و هستيم که مسئولان و احزاب ريشه داری که حتی ممکن است هم فکر ما هم نباشند به اين نتيجه برسند که برخوردهای حذفی با اصلاح طلبان پسنديده نيست و بايد به صداهايی که ايده و نقدی دارند احترام گذاشت.

راکعی با تاکيد براينکه حداقل انتظارات اصلاح طلبان که خاتمی بار‌ها به آن اشاره کرده است بايد فراهم شود گفت: ما در تامين کف خواسته‌های اصلاح طبان با کسی تعارف نداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016