پنجشنبه 22 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

"حضور خانواده هاشمی در مراسم کانديداتوری روحانی به معنای منتفی شدن کانديداتوری هاشمی نيست"


بازتاب ـ تا زمان مشخص شدن آرايش سياسی و ثبت نام کانديداها، اينکه آيت الله هاشمی يا خانواده ايشان از چه کسی حمايت کنند، مشخص نخواهد شد و ممکن است با کانديداتوری چهره ديگری که احتمال موفقيت بيشتری از آقای روحانی داشته باشد، از آن کانديدا حمايت کنند و در هر صورت اگر هم بنابر حمايت خانواده هاشمی از فردی باشد موضوع رسما اعلام خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در حالی که برخی رسانه ها حضور دو تن از فرزندان هاشمی رفسنجانی در مراسم کانديداتوری حسن روحانی را به معنای منتفی شدن کانديداتوری هاشمی و حمايت وی از روحانی تلقی کرده اند، يک منبع نزديک به آيت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با خبرنگار «بازتاب»، اين موضوع را تکذيب کرد.

وی گفت: آيت الله هاشمی رفسنجانی تصميم گيری قطعی درباره کانديداتوری خود در انتخابات را منوط به شرايط کشور نموده و تصريح کرده اند که در صورت وجوب عينی کانديدا خواهند شد. بنابراين اين که برخی از افراد به دليل کانديداتوری و يا فعاليت در ستاد کانديداها اظهار کنند هاشمی قطعا کانديدا نخواهد شد، بی اساس است.

وی در مورد حضور دو تن از فرزندان آيت الله هاشمی در مراسم کانديداتوری حجت الاسلام حسن روحانی نيز افزود: آقای دکتر روحانی علاوه بر رياست مرکز تحقيقات مجمع تشيخص مصلحت نظام، از سوی حزب اعتدال توسعه حمايت می شود و اين که دو تن از فرزندان ايشان در اين مراسم شرکت کرده اند، به دليل ارتباطات مربوط به مرکز تحقيقات و حزب اعتدال و توسعه بوده و به معنای حمايت خانواده هاشمی از آقای روحانی نيست و اساسا تا زمان مشخص شدن آرايش سياسی و ثبت نام کانديداها، اينکه آيت الله هاشمی يا خانواده ايشان از چه کسی حمايت کنند، مشخص نخواهد شد و ممکن است با کانديداتوری چهره ديگری که احتمال موفقيت بيشتری از آقای روحانی داشته باشد، از آن کانديدا حمايت کنند و در هر صورت اگر هم بنابر حمايت خانواده هاشمی از فردی باشد موضوع رسما اعلام خواهد شد.

وی در خاتمه گفت:به نظر می رسد در اين شرايط، اعضای ستاد کانديداهايی که منتقد رفتارهای خلاف اخلاق در دولت فعلی هستند، خود به اخلاق پايبند بوده واز اين نوع موضعگيری ها ورفتارهايی که موجب می شود مطالبی خلاف واقع به جامعه القا شود، بپرهيزند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016