سه شنبه 27 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اجرای حکم اعدام هفت نفر در شيراز


مهر ـ حکم اعدام هفت متجاوز و سارق مسلح صبح امروز سه شنبه در شيراز به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر از شيراز، حکم اعدام چهار نفر از اين هفت مجرم در ملاء عام و سه نفر ديگر نيز در زندان عادل آباد اجرا شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بر اين اساس احکام "م-الف" و "گ-الف" به جرم پنج فقره سرقت مسلحانه بانک و چهار فقره سرقت مسلحانه خودرو در ملاءعام به مرحله اجرا درآمد.

اعدام سارقان طلافروشی ملاصدرا

همچنين "الف-ن" و"ب-د" به جرم درگيری مسلحانه منجر به قتل، سرقت مسلحانه از طلافروشی در ملاصدرای شيراز و مجروح کردن طلافروش و پسرش، حمل و نگهداری اسلحه، در ملاءعام به دار مجازات آويخته شدند.

"ع-ف"، "الف-الف" و "م-الف" نيز به جرم سرقت مسلحانه، تهديد شهروندان و تجاوز به زنان ضمن ورود به باغهای اطراف شيراز در زندان عادل آباد اعدام شدند.

همچنين حکم اعدام"غ-ن" و "م-ز" به جرم سرقت مسلحانه از بانکها، تخريب اموال مردم، سرقت مسلحانه از طلافروشی نيز ظهر امروز در ملاءعام اجرا می شود.

به گزارش مهر، اين مجرمان با اقدامات خود باعث ناامنی و رعب و وحشت در شيراز شده بودند که پرونده آنها به طور ويژه در دادگستری استان رسيدگی و اجرا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016