پنجشنبه 29 فروردین 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک نفر در زرند کرمان و دو نفر در مشهد اعدام شدند

يک نفر در زرند کرمان اعدام شد

خبرگزاری هرانا - يک زندانی متهم به قاچاق مواد مخدر در زندان زرند کرمان به دار آويخته شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، داديار شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: اين فرد حدود ۴۰ ساله به اتهام قاچاق يک کيلو و ۸۷۵ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع هروئين يک سال و نيم پيش دستگير شد و در زندان زرند بسر می‌بُرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


آقای نيکورز افزود: حکم اعدام وی پس از تائيد قطعی دادگاه بامداد امروز در زندان زرند اجرا شد.

***

دو نفر در مشهد اعدام شدند

خبرگزاری هرانا - دو زندانی به اتهام تجاوز به عنف سحرگاه امروز در مشهد به دار آويخته شدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، دادستان عمومی و انقلاب مشهد در اينباره گفت: اعدامی اول کارگر ۲۱ ساله يک کارگاه شيرينی پزی بود که اول شهريور سال ۹۰، نوجوان ۱۳ ساله‌ای را که در اين کارگاه مشغول کار بود را مورد آزار به عنف قرار داد.

آقای صادقی افزود: با اعلام شکايت از سوی اين نوجوان، متهم اين پرونده روز بعد دستگير و در شعبه پنجم دادگاه کيفری استان خراسان رضوی محاکمه شد که طبق اعتراف متهم و مدارک و مستندات موجود در پرونده، قضات با تجربه دادگاه کيفری استان او را به اعدام محکوم کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: با اعتراض وکيل متهم به رای صادره، اين پرونده برای رسيدگی دقيق‌تر به ديوان عالی کشور ارجاع شد اما قضات ديوان عالی کشور هم رای صادره از سوی دادگاه را تاييد کردند.

به گفته وی پس از فراهم شدن مقدمات اجرا، محکوم به اعدام، سپيده دم امروز به دار آويخته شد.

آقای صادقی افزود: فرد ديگری که سپيده دم امروز پای چوبه دار رفت، مرد ۴۱ ساله‌ای بود که در تاريخ ۱۸ اسفند ۸۸ و در پی اعلام شکايت يکی از اعضای خانواده‌اش دستگير شد.

وی گفت: اين مرد نيز به اتهام تجاوز در شعبه پنجم دادگاه کيفری استان خراسان رضوی محاکمه و به اعدام محکوم شد که حکم امروز در زندان مرکزی مشهد اجرا شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016