دوشنبه 2 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض فيفا به برگزاری مراسم اعدام در ورزشگاه سبزوار

پايگاه خبری تحليلی انتخاب (Entekhab.ir) - رييس فدراسيون فوتبال در واکنش به احتمال بازی تدارکاتی تيم ملی با تيم‌های اسپانيا يا پرتغال گفت: اين موضوع در حد حرف است و درخواست کی‌روش بوده اما ما الان بايد روی صعود مستقيم تيم ملی به جام جهانی متمرکز شويم.

علی کفاشيان در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينکه برگزاری اردوی تيم ملی در اروپا و انجام بازی تدارکاتی با اسپانيا يا پرتغال در صورتی که تيم ملی به پلی‌آف انتخابی جام جهانی برود فقط در حد حرف است، اظهار کرد: فعلا کارلوس کی‌روش درخواستی را مطرح کرده اما در حد يک درخواست و حرف است و بايد ببنيم اوضاع در آينده چه می‌شود. ما اميدواريم تيم ملی به عنوان يکی از دو تيم گروه به طور مستقيم راهی جام جهانی شود اما در غير اين صورت، برنامه‌های بعدی تيم ملی و هر تصميمی که بخواهيم درباره‌اش بگيريم مربوط به آينده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی همچنين درباره اينکه فيفا از فدراسيون درباره برگزاری مراسم اعدام در يکی از ورزشگاه‌های سبزوار توضيح خواسته است، تصريح کرد: فيفا برای ما نامه نوشت اما اين موضوع مربوط به ۲ ماه پيش است. فيفا در آن نامه از فدراسيون ايران توضيح نخواسته بود بلکه تذکر داد که اين کار در ورزشگاه‌ها انجام نشود. ما هم نامه را به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داديم تا بررسی کنند و ديگر شاهد چنين برنامه‌هايی نباشيم.

رييس فدراسيون درباره درخواست ايران برای تغيير زمان بازی‌های مقدماتی جوانان آسيا که با بازی‌های جام جهانی نوجوانان تداخل زمانی داشت به ايسنا گفت: زمان بازی‌های مقدماتی به بعد از مسابقات جام جهانی نوجوانان تغيير نکرد و بايد قبل از اين رقابت‌ها انجام شود. چندين تاريخ پيشنهادی را برای برگزاری بازی‌ها گفته‌اند و ما هم پيشنهادمان را اعلام کرديم. به هر حال تيم نوجوانان بايد هرچه سريعتر شکل گيرد تا برای حضور در اين بازی‌ها و صعود به مرحله نهايی قهرمانی آسيا آماده شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016