دوشنبه 2 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دو متهم به تجاوز به عنف در مشهد اعدام شدند

خبرگزاری هرانا - سپيده دم روز گذشته ۲ جوان تبعه کشور افغانستان که متهم به تجاوز به عنف بودند، در زندان مرکزی مشهد اعدام شدند.

بنا به گزارش روزنامه خراسان، ۲جوان تبعه کشور افغانستان متهم بودند در سال ۸۹ دختر ۱۶ساله‌ای را که کر و لال نيز بود به يک ساختمان نيمه ساز در يکی از شهرک‌های حاشيه مشهد کشانده و مورد تجاوز قرار داده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين ۲جوان افغانی که يکی از آنان نگهبان و ديگری کارگر ساختمان بود پس از اعلام شکايت توسط خانواده دختر توسط ماموران دستگير و محاکمه شدند.

دادگاه کيفری خراسان رضوی پس از برگزاری چندين جلسه محاکمه که با حضور وکلای مدافع متهمان برگزار شد رای به اعدام آن‌ها داد اما رای صادره مورد اعتراض متهمان و وکلای مدافع آنان قرار گرفت و اين پرونده برای بررسی دقيق‌تر به ديوان عالی کشور ارسال شد.

اين گزارش حاکی است: قضات ديوان عالی کشور نيز رای صادره را تاييد کردند.

بنابراين پرونده مذکور برای اجرای حکم به اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ارجاع شد.

پس از فراهم شدن مقدمات اجرای حکم از سوی مقامات قضايی، سپيده دم روز گذشته ۲ متهم با حضور مقامات ذی صلاح در زندان مرکزی مشهد به دار آويخته شدند.

گزارش خراسان حاکی است: چهارشنبه گذشته نيز ۲ زندانی که يکی از آن‌ها به اتهام آزار و اذيت به عنف نوجوان ۱۳ساله و ديگری به اتهام تجاوز به اعدام محکوم شده بودند در زندان مشهد به چوبه دار سپرده شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016