چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ديدار انتخاباتی اسحاق جهانگيری با رهبر جمهوری اسلامی

بازتاب ـ در اين ديدار که به دليل مطرح شدن جهانگيری به عنوان يکی از گزينه های اصلی اصلاح طلبان در صورت انصراف هاشمی و خاتمی از کانديداتوری انجام شده است، رهبر انقلاب از حضور اصلاح طلبان در انتخابات استقبال کرده اند.اسحاق جهانگيری، يکی از کانديداهای اطلاح

در اين ديدار که به دليل مطرح شدن جهانگيری به عنوان يکی از گزينه های اصلی اصلاح طلبان در صورت انصراف هاشمی و خاتمی از کانديداتوری انجام شده است، رهبر انقلاب از حضور اصلاح طلبان در انتخابات استقبال کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اسحاق جهانگيری، يکی از کانديداهای اطلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوری، در روزهای اخير با رهبر انقلاب ملاقات کرده است.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»، در اين ديدار که به دليل مطرح شدن جهانگيری به عنوان يکی از گزينه های اصلی اصلاح طلبان در صورت انصراف هاشمی و خاتمی از کانديداتوری انجام شده است، رهبر انقلاب از حضور اصلاح طلبان در انتخابات استقبال کرده اند.

گفته می شود رهبر انقلاب در اين ديدار، با تاکيد بر اين که مشابه اظهار نظر به ساير کانديداها نسبت به کانديداتوری يا عدم کانديداتوری جهانگيری نظر خاصی نمی دهند، افزوده اند، در مورد شما مشکل خاصی وجود ندارد.

اسحاق جهانگيری پس از اين ديدار، ملاقات با رهبری را مثبت ارزيابی کرده است و البته تصريح کرده که وی حضور وی به صورت شخصی در انتخابات امکان موفقيت ندارد و تنها در صورت طرح به عنوان کانديدای اصلاح طلبان امکان موفقيت را دارا می باشد.

اين اقدام پس از آن صورت گرفت که شورای اصلاح طلبان، جهانگيری را به عنوان گزينه نخست در صورت عدم حضور هاشمی و خاتمی و در ميان کانديداهای سطح دوم در مقايسه با محمدرضا عارف، حسن روحانی و ساير کانديداهای مطرح شده تا کنون انتخاب کرد.

گرچه برخی معتقدند در صورت انصراف ساير کانديداهای منتسب به جريان اصلاح طلبی، امکان راهيابی جهانگيری به مرحله دوم انتخابات وجود دارد، اما گروهی ديگر از اصلاح طلبان بر اين عقيده اند که با عدم حضور هاشمی و خاتمی در انتخابات، بخش قابل توجهی از بدنه اجتماعی اصلاح طلبان از شرکت در انتخابات منصرف خواهند شد و با توجه به ازدياد کانديدا ها در اين انتخابات، امکان عدم راهيابی کانديدای سطح دوم اصلاح طلبان به مرحله دوم انتخابات جدی است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016