یکشنبه 22 اردیبهشت 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احتمال محاکمه مهدی هاشمی بعد از انتخابات

مهر ـ هنوز زمان محاکمه مهدی هاشمی در دادگاه انقلاب مشخص نشده است.
يک مقام آگاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۱۵ ارديبهشت امسال از سوی قاضی سراج به عنوان زمان رسيدگی به پرونده مهدی هاشمی مشخص شده بود که قبل از شروع محاکمه، متهم و وکلای او درخواست استمهال دادند که از سوی رئيس دادگاه مورد موافقت قرار گرفت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود : هنوز زمان جديد محاکمه از سوی قاضی سراج مشخص نشده است و با توجه به زمان خواسته شده برای مطالعه پرونده ، به احتمال قوی جلسه بعدی ، پس از انتخابات برگزار می شود.

بر اساس اين گزارش ، مهدی هاشمی صبح روز يکشنبه ۱۵ ارديبهشت همراه وکلای خود و برخی اعضای خانواده اش ، وارد دادگاه انقلاب شد اما دقايقی قبل جلسه محاکمه را ترک کرده و در جمع خبرنگاران اعلام کردند دادگاه با درخواست مهلت آنها موافقت کرده است.

سخنگوی قوه قضائيه هم در نشست خود با خبرنگاران در اين باره گفت : آقای سراج پرونده را مطالعه کرد با اينکه حجم زيادی داشت ولی نوبت رسيدگی دادند. علت اصلی برگزار نشدن دادگاه نقص پرونده نبود چون وکلای متهم اعلام کردند که نتوانستيم بعد از ابلاغ به خوبی پرونده را مطالعه کنيم. آماده دفاع نيستيم. البته پرونده نواقصی هم داشت ولی قاضی در حين رسيدگی از دادستانی می خواست تا نواقص را برطرف کند لذا با درخواست متهم و وکلا، قاضی هم همزمان دستور رفع نواقص پرونده را صادر کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016