چهارشنبه 8 خرداد 1392   صفحه اول | درباره ما | گویا

گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيب خبر تاييد صلاحيت مشايی

دبيرخانه جنبش عدم تعهد، برخی نقل‌قول‌ها از اسفنديار رحيم مشايی مبنی بر اينکه وی ۴۸ ساعت قبل از برگزاری انتخابات تاييد صلاحيت می شود را تکذيب و از اصرار برخی رسانه‌ها در تکرار چنين خبرسازی‌هايی ابراز تاسف کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی دولت، متن تکذيبيه بدين شرح است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه‌تعالی

با کمال تأسف يکی از خبرگزاری‌های مدعی اصولگرايی و پايگاه‌های اطلاع‌رسانی همسو با آن، در تکرار اقدامات تخريبی خود عليه دولت و در راستای پيشبرد اغراض خاص سياسی، اينبار در مطلبی با عنوان «۴۸ ساعت قبل از رای گيری تاييد و با ۳۳ ميليون رای رييس جمهور می شوم» نقل قول خلاف واقع ديگری به اسفنديار رحيم‌مشايی، انتساب داده که کاملاً عاری از حقيقت و کذب محض است .

اگر چه انتساب‌های جهت‌دار و نقل قول‌های واهی عليه دولت عدالت‌گستر، بخصوص شخص مهندس رحيم مشايی در برخی رسانه‌هايی که ماهيت آنها برای مردم آشکار است، تازگی ندارد، اما تکرار چنين دروغ‌پردازی‌ها و خبرسازی‌های کاذب در آستانه انتخابات به طور محتوم برخلاف مصالح و منافع عمومی می باشد، البته مردم هوشيار و انقلابی ايران اسلامی مانند هميشه بدون توجه به اينگونه بی‌صداقتی‌ها و اقدامات خلاف اخلاق‌ اسلامی و انسانی، با تمام توان توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد.

دبير خانه جنبش عدم تعهد با اظهار تاسف از اصرار برخی رسانه ها در تکرار بداخلاقی‌ها و خبرسازی‌های بی‌پايه و اساس، ضمن تکذيب مجدد نقل قول منسوب به رحيم‌مشايی در خبر مذکور، تأکيد می‌کند که پيگيری حقوقی مسأله را تا حصول نتيجه حق قانونی خود می‌داند و يقينا دستگاه محترم قضايی نيز در اين راستا به وظيفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

دبير خانه جنبش عدم تعهد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 
Copyright: gooya.com 2016